גארי כהן, יועץ לשעבר של טראמפ, מונה לסגן יו"ר יבמ

כהן שימש כיועץ לנשיא ארה"ב כשנה וחצי עד אמצע 2018, והתפטר בגלל שטראמפ פעל בניגוד לעמדתו והחליט להטיל מכסים על ייבוא של אלומיניום ופלדה ● בענק הכחול יעבוד בצמוד למנכ"ל וליו"ר, ארבינד קרישנה, ועם הצוות הבכיר

גארי כהן, סגן יו"ר יבמ החדש. צילום: וויקיפדיה

יבמ (IBM) הודיעה אתמול (ג') על מינויו של גארי כהן – שהוא בהכשרתו בנקאי השקעות – לסגן יו"ר החברה וכחבר בצוות המנהיגות הבכירה שלה. לפי ההודעה, כהן יעבוד בשיתוף פעולה עם מנכ"ל יבמ, ארבינד קרישנה – שמונה בדצמבר גם כיו"ר דירקטוריון החברה – ועם הצוות הבכיר על מגוון רחב של יוזמות עסקיות וקשרים חיצוניים, בתחומים הכוללים פיתוח עסקי, שירותי לקוחות, סנגוריה ציבורית וניהול קשרי לקוחות.

כהן שימש כעוזרו של הנשיא האמריקני, דונלד טראמפ, למדיניות כלכלית, וכמנהל המועצה הלאומית לכלכלה של ארה"ב, מינואר 2017 ועד אפריל 2018. במהלך תקופת כהונתו בתפקיד זה נחשב כהן כאחד הקולות המשפיעים בממשל, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה פוליטית, אלא שהיחסים שלו עם הנשיא כמו גם המשרה המכובדת עלו על שרטון, אחרי שהפסיד במאבק הפנימי בבית הלבן. ב-6 במרץ 2018 הוא הגיש את התפטרותו, לאחר שטראמפ החליט להטיל מכסים על ייבוא של אלומיניום ופלדה בניגוד לעמדתו של כהן.

"גארי הוא מנהיג מכובד בעולם, עם ניסיון עמוק מפועלו במרכז העסקים והממשל", אמר קרישנה. "כנציג בכיר של יבמ, הידע שלו בטכנולוגיה ובטרנספורמציה עסקית, בשילוב עם מומחיות בקביעת מדיניות, יביא ערך ייחודי ללקוחותינו ולבעלי העניין שלנו, כאשר אנו מאיצים את אסטרטגיית הענן ההיברידית וה-AI שלנו".

ארבינד קרישנה, מנכ''ל ויו"ר יבמ. צילום: יח"צ

ארבינד קרישנה, מנכ"ל ויו"ר יבמ. צילום: יח"צ

"תקופה מרגשת להתחיל לעבוד לצד ארבינד"

"אני מתכבד להצטרף ל-יבמ, אחת החברות החשובות בעולם, המספקת טכנולוגיה המסייעת לארגונים להיות אג'ילים ועמידים בזמנים בלתי צפויים", צייץ כהן אודות המינוי החדש. בהודעתו לתקשורת הוסיף כי "עם ההיסטוריה הארוכה של החדשנות והטרנספורמציה של החברה לכל עידן טכנולוגיה, ואסטרטגיית צמיחה ממוקדת שתנצל את ההזדמנות העצומה בענן היברידי וב-AI, זו תקופה מרגשת להתחיל לעבוד לצד ארבינד, צוות יבמ ומערך הלקוחות המדהים שלה".

לא ברור כמה פנאי יהיה לכהן בעבור משימתו החדשה ב-יבמ, בהתבסס על כך שהוא כיום מתפקד גם כיו"ר משותף של CRHC (ר"ת Cohn Robbins Holding Corp) – חברת רכישות למטרות מיוחדות – וכן פעיל כמשקיע בתחומי אבטחת סייבר, תשתיות בלוקצ'יין, טכנולוגיה רגולטורית וטכנולוגיה רפואית.

בציוץ נוסף בטוויטר הוא הבטיח: "המחויבות שלי כלפי Cohn Robbins Holdings Corp היא בלתי מעורערת".

אלא שסגן היו"ר החדש של יבמ מכהן גם בדירקטוריונים של מספר חברות, ביניהן: Abyrx, Gro Intelligence, Indago, Nanopay ו-Starling, והוא יו"ר מועצת המנהלים של Pallas Advisors. בנוסף, כהן מכהן במועצות המנהלים של Hoyos Integrity ו-Spring Labs. כמו כן הוא חבר בוועדה המייעצת לפתרונות מערכתיים (SRAC) של תאגיד ביטוח הפיקדונות הפדרלי, ה-FDIC.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים