VMware תובעת את מנהל התפעול שלה – כי עבר לנהל את נוטניקס

ענקית הווירטואליזציה מאשימה כי רג'יב רמסוואמי הפר את החוזה שלו מולה בכך שניהל משא ומתן עם נוטניקס על מינויו לתפקיד החדש ● נוטניקס: "מדובר בניסיון מופרך לפגוע במתחרה"

רג'יב רמסוואמי, מנכ"ל נוטניקס. צילום: יח"צ

VMware תובעת את רג'יב רמסוואמי, לשעבר מנהל התפעול שלה, לאחר שעזב אותה ועבר לשמש כמנכ"ל יריבתה, נוטניקס. ענקית הווירטואליזציה מאשימה את רמסוואמי ב-"הפרות חוקיות מהותיות ומתמשכות" של החוזה שלו מולה.

רמסוואמי מונה למנכ"ל ונשיא נוטניקס בחודש שעבר. הוא פעיל בענף הווירטואליזציה מזה יותר משלושה עשורים, ובארבע השנים האחרונות שימש כמנהל התפעול הראשי של VMware, שם הוא היה אחראי על מוצרי ושירותי הענן בחברה, כמו גם על כמה מהרכישות הבולטות שהיא ביצעה. הוא החליף בתפקידו החדש את דיראג' פאנדי, המנכ"ל והמייסד המשותף של נוטניקס.

ענקית הווירטואליזציה הגישה את התביעה בבית המשפט העליון של מדינת קליפורניה. לטענתה, "רמסוואמי נכשל בכיבוד חובותיו החוזיות, וביצע הפרות מהותיות ומתמשכות של החוזה עימו. למשך חודשיים לפחות לפני שהתפטר מהחברה, במקביל למילוי תפקידו, שבמסגרתו הוא עבד עם הנהלתה על עיצוב החזון והאסטרטגיה שלה – הוא נפגש בחשאי עם פאנדי, עם סמנכ"ל הכספים של נוטניקס וכנראה עם כל הדירקטוריון שלה, בטרם סוכם על תפקידו כמנכ"ל. הוא הצטרף לנוטניקס רק יומיים לאחר שעזב את VMware".

עוד נטען בתביעה כי "רמסוואמי פעל משך תקופה ארוכה וברורה תוך ניגוד אינטרסים והפגין בכך שיקול דעת גרוע. היה עליו לחשוף את ניגוד האינטרסים הזה בפני VMware, כדי שהחברה תוכל לנקוט בצעדים כדי להגן על עצמה. אלא שהוא לא הודיע ל- VMware, ובכך שלל מהחברה את היכולת לעשות זאת".

VMware טענה כי היא "ניסתה לפתור את הבעיה עם רמסוואמי מבלי להגיש נגדו תביעה, אך נוטניקס והמנכ"ל החדש שלה לא נרתמו לכך בצורה מספקת. VMware היא לא חברה שנוטה לבלות זמן רב בהתדיינויות משפטיות. החברה מצפה מכל העובדים שלה לכבד את מחויבותם כלפיה".

"התביעה הוגשה כדי לפגוע בעסקי נוטניקס"

נוטניקס הגיבה במהירות לתביעה של VMware נגד המנכ"ל החדש שלה ומסרה כי זו "הוגשה כדי לפגוע בעסקינו. תגובתה של VMware אינה אלא ניסיון מופרך לפגוע במתחרה שלה. בכוונתנו להגן נמרצות על עניין זה בבית המשפט".

לדברי החברה, "מאכזב לראות את הנהלת VMware תובעת את רמסוואמי רק כי הוא בחר לנצל הזדמנות להיות מנכ"ל של חברה ציבורית. התביעה מבקשת להפוך את הראיונות (של מועמדים ל… – י"ה) משרה חדשה לפסולים. אנחנו רואים בפעולה המוטעית של VMware תגובה לאובדן חבר מוערך ומכובד מאוד בצוות ההנהגה שלה".

עוד ציינו בנוטניקס כי "רמסוואמי הבטיח ל- VMware כי הוא מתחייב שלא לקחת או לעשות שימוש לרעה במידע חסוי, וזאת בנוסף להסכמתו להגביל את פעילותו בחברה החדשה, באופן שלא יפר את הנורמות לביצוע פעילות תחרותית בלתי חוקית".

על פי נוטניקס, "דרישת VMware שלפיה לא נסכים להעסיק מועמדים ממנה מנוגדת לחוקים הפדרליים בתחום ההגבלים העסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים