דווקא בחג המולד: בעיות קשות בחיבור ל-iCloud
לקוחות החברה - חלקם משתמשים חדשים, שביקשו להתקין מכשירים שקיבלו במתנה - חוו קשיים בחיבור, הפעלת וניהול חשבונות iCloud שלהם ● התקלה החלה בבוקר חג המולד ונמשכה במהלך כל היום החגיגי ● רק אחרי 36 שעות הבעיות נפתרו
בעיתוי הגרוע ביותר, ממש בבוקר חג המולד, החלו בעיות ב-iCloud של אפל (Apple), שמנעו מלקוחות כניסה לשירות ופעולות קריטיות (במיוחד למי שקיבל במתנה iPhone), כמו הפעלת מכשירים וחשבונות חדשים.
דף האינטרנט "סטטוס המערכת" של אפל דיווח על הפסקת השירות ב-iCloud – שירות האחסון והגיבוי המקוון של אפל – החל מה-25 בדצמבר (יום ו') בשעות הבוקר בארה"ב. כפי שאפשר לדמיין התקלה, שמנעה ממשתמשים ולקוחות להתחבר לשירותי אפל, גרמה לרבבות לפנות לרשתות החברתיות בתרעומת וייתכן שקלקלה לרבים את רוח החג החיובית.
@AppleSupport unable to complete setup of iPhone 12 Pro. It keeps asking to enter password for my other MacBook Pro but says “Verification of password failed”. Support says there is a problem with iCloud. When will this be fixed? pic.twitter.com/qA0m4KenDl
— hulchal2020 (@hulchal2020) December 26, 2020
That moment when you can’t transfer your iCloud back up to your new phone bc the iCloud servers are down ?
— praxis asks for undertale (@SATURDAYSORROWS) December 27, 2020
המשתמשים שהלינו על הבעיה דיווחו שלא הצליחו להפעיל את השעון החכם שלהם, ה-Apple Watch; את הרמקול החכם, HomePod, פיצ'רים שונים ב-iPhone, ועוד. לפי ההנחות, התקלה נגרמה בגלל עומס התעבורה הגבוה שהיה על המערכת בימי החג ובימים שקדמו לו, אך רבים הצביעו על כך שמאוד מוזר שהבעיה נמשכה במשך שעות מבלי שאפל סיפקה לה פתרונות, ולמעשה תוקנה לגמרי רק בחלוף 36 שעות תמימות מתחילתה.
שאמא תתאזר בסבלנות
דף Apple Support בטוויטר (Twitter) צייץ ביום ו' אחר הצהריים כי בחברה מודעים לבעיות, והודה שאפל "חווה קיבולת גבוהה בשלב זה, מה שמשפיע על היכולת שלכם להגדיר את iCloud. אנא נסו שוב בעוד כמה שעות".
We know your mom is eager to have everything working and appreciate you helping to set them up. We are experiencing a high capacity at this time which is impacting your ability to set up iCloud, please try back in a couple of hours. https://t.co/waNYZdXpJm
— Apple Support (@AppleSupport) December 25, 2020
ההודעה המסוימת פנתה באופן מעט משועשע ובעיקר מקליל אל המשתמשים והתחילה במילים: "אנו יודעים שאמא שלכם להוטה שהכל יעבוד ומעריכים את זה שאתם עוזרים בהתקנה", והתכוונה בעיקר למי שניסו להתקין מכשירים חדשים, כמו iPad או מיני HomePod – פריטים שכאמור נחשבים כפופולריים כמתנות חג מולד, ואפל הבינה כי הקושי בהתקנתם מעצבן את הלקוחות.
לפי The Verge, עדיין לא ברור עד כמה נרחבת הייתה התקלה, או היכן בדיוק פגעה ואפל לא הגיבה או התייחסה לנושא במהלך סוף השבוע והחג.
תגובות
(0)