"אנשי מקצוע מצפים מכלי המחשוב ביצועים מלאים ואמינות בכל עת"

"זאת, כי כל דקה שהם מאבדים שווה כסף", אמר אלירן בן עזרא, מנהל תחום תחנות עבודה מקצועיות בלנובו ישראל ● בכנס Gaming 2020 של אנשים ומחשבים הוא הציג פתרונות שהחברה מציעה לעולם המשחקים

אלירן בן עזרא, מנהל תחום תחנות עבודה מקצועיות בלנובו ישראל. צילום: יח"צ

"אנשי מקצוע מצפים מכלי העבודה והמחשוב שלהם לספק ביצועים מלאים באמינות מושלמת בכל עת, כי כל דקה שהם מאבדים שווה כסף", כך אמר אלירן בן עזרא, מנהל תחום תחנות עבודה מקצועיות בלנובו ישראל.

בדברים שאמר בכנס Gaming 2020 של אנשים ומחשבים, שהתקיים אתמול (ד'), סיפר בן עזרא על המענה של לנובו לכך ולאתגרים נוספים בעולם הגיימינג. מנחי האירוע היו אור בריגה, מנכ"ל נובוס, ודאני לי זיסר, עורכת ומגישה ב-IGN Israel.

"לנובו, כיצרנית המחשבים הגדולה בעולם, פיתחה כלי מחשוב שנוצרו במיוחד עבור קהל מפתחי המשחקים", אמר בן עזרא. "הדבר החשוב ביותר בסדרה זו, תחנות העבודה במשפחת ה-P Workstations, כולל תאימות מושלמת לעבודה עם תוכנות מקצועיות, יצירת סינרגיה מלאה בין חומרה ותוכנה והתאמה מלאה לתוכנות ולפלטפורמות בהן משתמשים כדי לפתח משחקים – בין אם מדובר ב-Unity ב-Unreal או בסביבות עבודה נפוצות רבות אחרות".

ההבדל בין מחשבים מהשורה לבין תחנות העבודה, גם אם הם לכאורה מציעים תצורה דומה, הוא באמינות – לפחות מנקודת המבט של לנובו, אם כי אין ספק שגם חברות אחרות יצהירו על כך. "כדי להבטיח אמינות וביצועים באופן מלא", ציין בן עזרא, "שלחנו את סדרת תחנות העבודה שלנו לעבור 12 מבחני MIL-SPEC, על מנת להבטיח שהם יכולים לעבוד בכל סביבת עבודה, ובנוסף, אנחנו מעניקים למשתמש הקצה את מערכת התמיכה העוטפת והטובה ביותר שאפשר להציע".

עוד היבט שקשור לכך הוא שמשפחת מוצרי ה-P מאופיינת, על פי לנובו, באיכות רכיבים מהמעלה הראשונה, והיא מציעה תמיכה מלאה בסביבות עבודה מגוונות, לרבות לינוקס. יתרה מזאת, המשתמשים יכולים להזמין ישירות מהמפעל מחשבים עם הפצות שונות של לינוקס, כולל אובונטו, רד-האט ופדורה. "רוב החברות שמוכרות מחשבים עסקיים לא יודעות לספק את התמיכה הזו, וזה אחד היתרונות שאנחנו מעניקים", טען.

"חוד החנית לשוק העסקי"

בן עזרא ציין כי משפחת מוצרי ה-P Workstations הינה, מבחינת לנובו, חוד החנית הטכנולוגי לשוק העסקי, והיא מבטיחה עבודה מאומצת 24/7 עם מינימום זמני השבתה. "כחלק מכך, אנחנו מציעים במחשבים אלה מעטפת אבטחה מלאה עם מערכת ה-ThinkShield שלנו, כדי לאבטח את סביבת העבודה ואת התוצרים שיוצאים ממנה".

אחד המוצרים שבן עזרא בחר להציג הוא ThinkStation P620 – מחשב נייח, שלדבריו הוא תחנת העבודה הראשונה בעולם שמגיעה עם מעבד Threadripper PRO של AMD עם עד 64 ליבות מחשוב, והראשונה שתומכת מהמפעל ב-PCIe 4.0 ברמה של עד 128 ערוצים. זאת, עם נפח אחסון עצום ועם קישוריות רשת במהירות של 10 ג'יגה-ביט לשנייה מהלוח עצמו, בלי צורך לבזבז תושבת PCIe.

כן הוא הציג את ThinkPad T15g, שהיא תחנת עבודה כמחשב נייד. "זה מחשב שפתוח ותוכנן לטובת יוצרי תוכן, כולל קהילת מפתחי המשחקים, ומעבר לכך שהוא מציע את המעטפת העסקית המצופה, הבנו שאנחנו צריכים גם להציע בו כרטיסי מסך צרכניים, שמתאימים יותר לפיתוח משחקים כמו ה-GeForce RTX 2080 של אנבידיה. יחד עם זה שילבנו מסך OLED איכותי ואת היכולת לעבוד באופן שקט וקר", סיפר.

בן עזרא הוסיף לסיום שלנובו מציעה גם מסכים ייעודיים לעולם הגיימינג. "הם מביאים רמת דיוק צבע גבוהה במיוחד, אפשרות לשרשור מסכים, תמיכה ב-4K וכן טכנולוגיה שמבטיחה שמירה על העיניים, לאור העובדה שעובדים שעות רבות מולם, כולל תמיכה בהפחתת אור כחול", ציין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים