נשים ומחשבים: מיטל רייס יעקב, ווידיגאיט

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: מיטל רייס יעקב, מנהלת מחלקת שירות ומעבדה בווידיגאיט

מיטל רייס יעקב, מנהלת מחלקת שירות ומעבדה בווידיגאיט. צילום: יח"צ

שם ותפקיד: מיטל רייס יעקב, מנהלת מחלקת שירות ומעבדה בווידיגאיט (Wediggit).

ותק בתפקיד: שלוש שנים.

תפקידים קודמים: סמנכ"לית שירות בחברת סרב-פרו (ServPro), מנהלת השירות ברשת חנויות iDigital Store. במסגרת תפקידי ניהלתי מעבדת תיקונים מורשית של מגוון מותגים מובילים מהעולם וביניהם Asus, NEC, Philips, MSI ועוד. כחלק מהתפקיד אפיינתי וניהלתי את מערך השירות וריכזתי את ההתנהלות מול המותגים – חלקם מול הנציגות בישראל וחלקם מול היצרן בחו"ל.

השכלה/שירות צבאי: בוגרת גרעין נח"ל של החברה להגנת הטבע. בעלת תואר ראשון במדעי החברה והרוח.

משפחה: נשואה + 3 (מתן – 8, עומר – 5, נועם – שנתיים).

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? לעולם הטכנולוגיה הגעתי ממש במקרה. מיד לאחר השירות הצבאי הגעתי לשמחתי לחברת ידע מחשבים, יבואנית מוצרי אפל (Apple). עולם הטכנולוגיה מרתק ומלא בשינויים. זה עולם שדורש מוסר עבודה ואחריות גבוהה במיוחד, עמידה בלוחות זמנים מיידים, תוך היכרות מעמיקה עם עולמות התוכן הרלוונטיים, מקצועיות ושאיפה תמידית למצוינות, בעולם שמשתנה כל הזמן. אני שמחה ומודה על כך שכמוני כולם ב-וודיגיט קמים בבוקר ומגיעים לעבודה במטרה לעזור לארגונים לשנות את העולם!

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני חושבת שכיום ישנן נשים רבות בתפקידי ניהול טכנולוגיה, ויחד עם זאת נשים צריכות להשקיע ולעבוד קשה יותר באופן משמעותי מגברים בתעשייה בכדי להשיג תחושת שייכות לתעשייה. אשמח לראות שוויון אמיתי בתעשייה.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לצערי, באחת מהפגישות שקיימתי עם צוות הנהלה גברי של מותג מוכר, שאלו אותי האם אני מסכמת את דברי הפגישה ושולחת את הסיכום לכולם. עניתי בחיוך שאשמח לעשות זאת, אבל אני בטוחה שעל אף היותם גברים, יש להם מסוגלות לסכם את פגישתנו.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים