עוד חד קרן ישראלי: BigID גייסה 70 מיליון דולר

החברה, שעוסקת בעולם הגנת הפרטיות, סיימה את סבב D והגיעה לשווי של יותר ממיליארד דולר

נמרוד וקס ודמיטרי סירוטה, מייסדי BigID. צילום: יח"צ

BigID, חברה ישראלית-אמריקנית שעוסקת בניהול מדיניות ההגנה על פרטיות ומידע אישי, הודיעה היום (ד') כי השלימה את סבב גיוס ה-D שלה בסך של 70 מיליון דולר, לפי שווי שוק של יותר ממיליארד. בכך היא מצטרפת לרשימה הקטנה, אם כי הולכת וגדלה, של חברות חד קרן ישראליות. כספי הגיוס ישמשו לחברה להעמקת המו"פ והשיווק.

הגיוס הובל על ידי קרן ההשקעות של סיילספורס וקרן טייגר גלובל, בהשתתפות משקיע חדש – גלין קפיטל – והמשקיעים הקיימים: בסמר, סקייל ובולדסטארט.

החברה הוקמה בתחילת 2016 על ידי דימיטרי סירוטה ונמרוד וקס, והיא ממוקמת בניו-יורק ובתל אביב. BigID פיתחה פלטפורמה לניהול ואכיפה של מדיניות פרטיות המידע ברשת בהתאם לדרישות רגולטוריות ולתקנות מחמירות, דוגמת ה-GDPR והתקנות בקליפורניה. הטכנולוגיה שפיתחה משתמשת ביכולות למידת מכונה, ומאפשרת זיהוי מהיר ובקרה על מידע פרטי. היא נכללה ברשימת 100 חברות הענן האחרונה של פורבס ונבחרה על ידי ביזנס אינסיידר כסטארט-אפ הבינה המלאכותית של השנה. כמו כן, החברה זכתה בתחרות החדשנות של RSA.

עד כה גייסה BigID כ-216 מיליון דולר, מהם כ-170 מיליון מאז ספטמבר בשנה שעברה. את סבב הגיוס הראשון שלה היא סיימה כחודשיים בלבד לאחר הקמתה.

"להפוך פעולות פרטיות לאוטומטיות, בסביבות ענן עכשוויות"

סירוטה, המשמש גם כמנכ"ל החברה, ציין כי "בחירת הקרן של סיילספורס וטייגר גלובל להוביל את הסבב מהווה הבעת אמון אדירה בנו, ותאפשר לנו לגייס הון עבור המשך הפיתוח וההתרחבות בתחום הגנת הפרטיות".

לדברי מת'יו גרט, שותף מנהל בסיילספורס ונצ'רס, "מידע ונתונים הם יקרי ערך בחברה המודרנית – הן עבור החברות והן עבור הלקוחות. המידע שנאסף משפר את חוויית הלקוח ומעלה את ערך החברה. במקביל, יש מגמה גלובלית של החמרת הכללים הקשורים באיסוף וניהול מידע אישי, המחייבים בחינה קפדנית של הנתונים הרגישים. BigID יכולה לאפשר לארגונים לאתר ולנהל את הנתונים שלהם, באופן שמסייע להם ליזום פעולות ולהפוך פעילויות פרטיות לאוטומטיות, בסביבות ענן עכשוויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים