אחרי תשעה חודשים בלבד: החברה של אסף רפפורט גייסה 100 מ' ד'

Wiz, שנוסדה רק במרץ האחרון על ידי אותו הצוות שייסד את אדאלום, פיתחה פלטפורמה שמציעה לארגונים ניתוח ומיפוי של סיכוני אבטחת הענן ● יש לה כבר עשרות לקוחות, כולל כמה מחברות הפורצ'ן 100

אסף רפפורט, ממייסדי ומנכ"ל Wiz. צילום: נתנאל טוביאס

עוד הצלחה לאסף רפפורט: תשעה חודשים בלבד לאחר שהוקם, ובתקופה של קורונה, Wiz, סטארט-אפ אבטחת הענן החדש של המנכ"ל לשעבר של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, גייס 100 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן אינדקס ונצ'רס ולקחו בו חלק גם הקרנות סקויה, סייברסטארטס ואינסייט פרטנרס, והמשקיעים הפרטיים יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל. דאג ליאונה מסקויה, שארדול שאה מאינדקס, ג'ף הורינג מאינסייט וגילי רענן מסייברסטארטס יצטרפו לדירקטוריון Wiz.

רפפורט עזב את מיקרוסופט לפני כשנה. הוא הצטרף לענקית מרדמונד לאחר שזו קנתה ב-2015 את הסטארט-אפ שהוא וחבריו הקימו, אדאלום, תמורת 350 מיליון דולר. רפפורט הקים את Wiz במרץ האחרון יחד עם שלושת שותפיו לייסוד אדאלום, שאיתם הוא עובד מזה כ-15 שנים, מאז שירותם המשותף בצה"ל: עמי לוטבאק, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ינון קוסטיקה, סמנכ"ל המוצרים, ורועי רזניק, סמנכ"ל המחקר והפיתוח.

"מוצרי האבטחה לענן מורכבים ומייצרים יותר מדי התראות לצוותי האבטחה", אמר רפפורט. הוא הסביר על המוצר של החברה: "Wiz פיתחה פתרון שמנתח את כלל ההיבטים של סביבת הענן באופן מידי ומייצר מיפוי מדויק של הסיכונים בסביבה. בכך הפתרון מאפשר למומחי אבטחה להתמקד בסיכונים המהותיים ביותר בסביבת הענן. הפלטפורמה של Wiz סורקת באופן רציף את כלל סביבת הענן, כולל כל סוגי המחשוב, מנתחת לעומק את מבנה הרשת וכן את הרשאות הגישה בסביבה, ובונה באופן אוטומטי תמונת סיכונים כוללת לצוות האבטחה – כל זאת ללא צורך בשינוי כלשהו של הסביבה עצמה. המערכת ניתנת לפריסה בכל ענן תוך דקות ומשפרת באופן מהותי את אופן העבודה והיעילות של צוותי אבטחת המידע בענן".

Wiz מעסיקה כ-30 עובדים והמוצר שלה נמצא בשימוש על ידי עשרות לקוחות, ביניהם כמה חברות פורצ'ן 100.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים