סיסקו רוכשת ספקית תקשורת ענן ב-730 מיליון דולר

IMImobile מספקת תוכנות ושירותי תקשורת בענן, שמנהלים קשרים עם לקוחות של ארגונים ● עוד רכשה ענקית הטכנולוגיה את הסטארט-אפ הסלובקי Slido, שפיתח פלטפורמה אינטראקטיבית להצבעות, לחידונים ולשאלות ותשובות במהלך אירועים ומפגשים פיזיים, או וירטואליים

צ'אק רובינס, מנכ"ל סיסקו. צילום: ארתור פירר

סיסקו (Cisco) רכשה את ספקית תקשורת הענן IMImobile תמורת כ-730 מיליון דולרים. הרכישה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2021.

הרכישה משקפת מחיר הגבוה ב-48% משווי הנרכשת, נכון ליום לפני הרכישה. הרכישה נועדה לספק לענקית הטכנולוגיה יכולת להמשיך לקדם את היבט האוטומציה: היא תאפשר לה להגיע ללקוחותיה באמצעות תוכנת IMImobile ותשפר את ההצעות שלה לניהול קשרי לקוחות. הנרכשת מספקת תוכנות ושירותי תקשורת בענן, שמנהלים קשרים עם לקוחות של ארגונים. זאת, בהתבסס על ההנחה שחוויית הלקוח היא היתרון התחרותי העיקרי עבור עסקים. החברה הלונדונית, שהוקמה בתחילת המילניום, ומונה יותר מ-1,100 עובדים, פיתחה מערכת לניהול האינטראקציות עם הלקוחות, CIM, עם יכולת לניהול, תזמור ומעקב אחר אינטראקציות, וחיבור אלו למערכות המשרד האחורי בארגון. לצד משרדים בבריטניה, יש לנרכשת סניפים בארה"ב, בקנדה, בהודו, בדרום אפריקה ובאיחוד האמירויות הערביות. עם לקוחותיה נמנים מרצדס בנץ, הרמס, וודאפון, ברקליס ובסט ביי.

עם שילוב תוכנת IMImobile, סיסקו שואפת להרחיב את שירותי הלקוחות שלה, עם מערכת מקצה לקצה, שמניעה אינטראקציות מהירות וחכמות יותר, על מנת לטייב את מסע מחזור החיים של לקוחותיה. בכוונת סיסקו גם להשתמש ביכולות הבינה המלאכותית של הנרכשת לטובת שיפור מסע הלקוחות של ארגונים על בסיס מערכת Webex. עם סיום העסקה, צוות IMImobile יצטרף ליחידה העסקית של קונטקט סנטר של סיסקו. ג'יטו פטאל, סגן נשיא בכיר בסיסקו ומנכ"ל היחידה העסקית של אבטחה ואפליקציות, אמר כי "אנו מצפים לעבוד עם IMImobile כדי לסייע ביצירת פתרון חוויית לקוח כשירות, CXaaS – מקיף לשוק, כזה שמעניק לעסקים פלטפורמה המספקת חוויות נעימות לאורך כל מחזור חיי מסע הלקוח".

עוד רכשה סיסקו את Slido, סטארט-אפ סלובקי, שפיתח פלטפורמה אינטראקטיבית להצבעות, לחידונים, ולשאלות ותשובות במהלך אירועים ומפגשים פיזיים, או וירטואליים. הפלטפורמה אף מספקת תובנות לגבי קהל המשתתפים באירועים. היקף הרכישה לא נמסר.

משקיפים ציינו כי הרכישות מגיעות כאשר צ'אק רובינס, מנכ"ל סיסקו, מבקש להוסיף תוכנות ושירותי רשת נוספים לעולם החומרה שבו החברה שלטה במשך שנים. לדבריהם, הרכישה צפויה לסייע ללקוחות סיסקו לבצע אוטומציה ולשפר את אופן התקשורת שלהם עם לקוחותיהם, מה שיהפוך את השיווק והשירותים שלהם ליעילים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים