סינאל מלל פייוויי יישמה פתרונות לבקרת נוכחות בחברת הזרע ג'נטיקס; ההיקף: 350 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון מרכזי לדיווחי נוכחות, צריכת ארוחות בחדרי האוכל ובקרת כניסה באמצעות תגי קרבה אישיים, בכל שלושת אתרי הפעילות של הזרע ג'נטיקס ● מיקי לבנון, קצין הביטחון של הזרע ג'נטיקס: "המערכות של סינאל מסייעות לנו רבות בניהול כח האדם, דיווח בקרה, וביצוע תשלומי השכר"

סינאל. פרויקט בהיקף 2.5 מיליון שקלים

חברת סינאל מלל פייוויי, מקבוצת סינאל תעשיות, תספק פתרונות בקרת נוכחות ובקרת כניסה לכל שלושת אתרי הפעילות (אתר מבחור, אתר ברורים ואתר שדרות) של חברת הזרע ג'נטיקס, העוסקת במחקר, פיתוח, טיפוח, ייצור ושיווק זרעי מכלוא ירקות וגידולי שדה. היקפו הכספי הכולל של הפרויקט, נאמד בכ-350 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון מרכזי לדיווחי נוכחות, צריכת ארוחות בחדרי האוכל ובקרת כניסה באמצעות תגי קרבה אישיים. כמו כן נפרסו בכל האתרים מסופי דיווח נוכחות ארוחות, אשר קושרו אל מרכז המיחשוב של החברה, בו הותקנה מערכת "הרמוני", אף היא פרי פיתוחה של סינאל, אשר נועדה לחשב ולנהל את נוכחות העובדים ואת דיווחי הארוחות.

בנוסף, בכניסה לאתרים ובמבני החברה הותקנו כ-120 קוראים לבקרה ושליטה על דלתות ומעברים, אשר מבצעים, באמצעות בקרים ממוחשבים, שליטה בזמן אמיתי על מורשי הכניסה. כרטיסי הקרבה האישיים הונפקו אף הם באמצעות מערכת "הרמוני", בהתאם להרשאות ולהגדרות של הזרע ג'נטיקס.

דיווחי הנוכחות והארוחות עוברים עיבוד יומי וחודשי במערכת "הרמוני" ומועברים למערכת השכר של הזרע ג'נטיקס. מערכת "הרמוני" מרכזת את כל הדיווחים על העובד בבסיס נתונים מרכזי, ומאפשרת קבלת מידע בכל רגע נתון על פעילות העובד בארגון.

מיקי לבנון, קצין הביטחון של הזרע ג'נטיקס, אמר, כי "נזקקנו לפתרון פשוט, אמין ומדוייק. שילוב הצרכים שלנו התאפשר עם המערכות של סינאל, והעובדה שהן מתממשקות למערכות האחרות בחברה, מסייעת לנו רבות בניהול כח האדם, דיווח בקרה, וביצוע תשלומי השכר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים