תוכן שיווקי
לקראת כנס vForum 2020

כיצד VMware סייעה לצים שירותי ספנות לשנות את כללי המשחק?

30/11/2020 13:27
רונן יאיר, ארכיטקט ראשי ומנהל הפיתוח הגלובלי של מערכות המידע בצים. צילום: ניב קנטור

צים, אחת מחברות ההובלה הימית המובילות בעולם, זיהתה את הצורך להאיץ את תהליך אישור ההזמנות ולקבל החלטות עסקיות על בסיס נתוני זמן אמת, בכדי לשמר את יתרונה התחרותי. היא בחרה ב-VMware כדי לבצע את המעבר לפלטפורמת ענן ידידותית ולמתודולוגיה שיאפשרו פיתוח מהיר ויישום של מערכות חכמות במחיר נוח. לצורך כך שיתפה צים פעולה עם צוות Pivotal Labs של VMware ואימצה מתודולוגיה שתשנה את חוקי המשחק, עד כדי כך. זאת, באמצעות פיתוח של פתרונות שמניבים ערך עסקי מיידי, תוך שימוש בכלי Tanzu, שמאפשר פיתוח מהיר של מוצרים. עם הפתרונות של ענקית הווירטואליזציה יכולה צים ליצור סביבה אג'ילית ולצמצם באופן משמעותי את איכות התוצר וזמן התגובה ללקוח.

מחקר שנערך באחרונה מוכיח עד כמה השינוי הדיגיטלי בארגונים כמו צים שירותי ספנות מחזק תהליכים עסקיים, ומסייע למנהלים ולארגונים שלהם להסתגל לדרישות שוק הולכות ומשתנות, למודלים עסקיים חדשים ולהנעה של עובדים. במהלך מגיפת הקורונה, ארגונים ברחבי EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) הדגישו את היתרונות של יישומים מודרניים שנועדו לחזק ביצועים ועמידות. יותר משלושה רבעים (80%) ממפתחי היישומים והמנהיגים הטכנולוגיים באזור EMEA האמינו שללא הטמעה מוצלחת של יישומים, ארגונים לא יהיו מסוגלים לספק חוויית לקוח מקסימלית.

איל בן עמרם, סגן נשיא בכיר ומנמ"ר צים, אמר כי "אנחנו אחת מחברות השינוע המובילות בתעשיית הספנות הגלובלית. במגזר שלנו, הכול סב סביב גמישות, יעילות והשירות הטוב ביותר ללקוחות. בעזרת VMware Pivotal Labs שינינו את כללי המשחק: אנחנו עובדים כעת כצוות אחד, עם אינטראקציה תמידית ואספקת מוצרים מהירה, לפי הערך העסקי הגבוה ביותר. אנחנו מסוגלים להגיב בזמן אמת לכל שאלה עסקית. בעזרת התמקדות ביישומים נוכל לשמור על עמדת המנהיגות שלנו בתעשייה גם בשנים הבאות".

רונן יאיר, ארכיטקט ראשי ומנהל הפיתוח הגלובלי של מערכות המידע בצים, יציג את ההצלחה של צים שירותי ספנות בפאנל לקוחות מיוחד, במסגרת כנס vForum 2020, שייערך מחר (ג') – אונליין, כמתחייב מהתקופה. באירוע תציג VMware את כל החידושים, ההכרזות והפתרונות החמים שלה.

להרשמה לאירוע ה-vForum לחצו כאן.

אירועים קרובים