תוכן שיווקי
לקראת תחרות הטאף מאדר

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: גבריאלה שלמה

25/11/2020 17:27
גבריאלה שלמה, סמנכ"לית מכירות ושותפים עסקיים וחברת הנהלה באלעד מערכות. צילום: רמי זרנגר

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר על שם שלמה טירן ז"ל – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות אבו דאבי. כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים,  בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר,  והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט,  שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים) יחד עם טל נתנוביץ' , סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

גבריאלה שלמה

ספרי על עיסוקייך והישגייך.
"יש לי ניסיון של כ-20 שנה בהיי-טק, בתפקידי מכירות, פיתוח עסקי וניהול בחברות תוכנה בינלאומיות. בין היתר, אני כבר מעל שנתיים סמנכ"לית מכירות ושותפים עסקיים וחברת הנהלה באלעד מערכות. בתקופה זו הקמתי והובלתי את חטיבת המכירות, להגדלת הכנסות ורווחיות החברה, תוך גיוס לקוחות חדשים והרחבת הפעילות עם לקוחות אסטרטגיים, בשיתוף פעולה עם השותפים העסקיים.

בתפקידי הקודם ניהלתי את קבוצת הענן של מיקרוסופט ישראל, תוך הובלת צמיחה עסקית משמעותית בצריכת הענן ומיצוב Azure כפלטפורמת ענן מובילה בחברות מכל הגדלים: סטארט-אפים, חברות קטנות ובינוניות וארגוני אנטרפרייז.

אני יזמית עסקית בעלת גישה ייחודית להובלת צמיחה עסקית תוך השגת יעדי החברה, הגדרת חזון עסקי ויישום אסטרטגיה. אני מקדמת חשיבה מחוץ לקופסה ותרחישים משני משחק".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"במקביל לעבודה בהיי-טק, אני בעלת חברה משפחתית – עמים וטעמים-אל כרמל, שמזה 20 שנים מפיקה ימי כיף וגיבוש, המבוססים על אירוח דרוזי חווייתי, הכנסת אורחים מסורתית ומטעמים אותנטיים בכפר עוספיה שעל רכס הכרמל.

אבי שלמה, המנכ"ל ואיש החזון של הפרויקט (וגם בעלי), שם לו למטרה לקדש את 'ברית החיים' ולפגוש את הדרוזים לא רק בשדה הקרב, אלא גם בביתם, ולהכיר את המסורת, המנהגים ואורחות חייהם של העדה, מתוך אמונה שדרך חוויה ייחודית ניתן להכיר, להוקיר ולכבד את האחר.

החברה מעסיקה דרוזים בני הכפר, בהם נשים דרוזיות דתיות, שזו הזדמנות פרנסה עבורן תוך שמירה והקפדה על אורח חייהן הדתי, סטודנטים דרוזים שמעוניינים בעבודה חלקית שמתאימה לתוכנית הלימודים שלהם ופנסיונרים שמחפשים מקור פרנסה ועניין.

בתקופת הקורונה, לאחר שהפעילות ירדה מ-5,000-6,000 מבקרים בחודש לאפס, אבי הציע בדף הפייסבוק שלו את מקום האירוח שלו בעוספיה בחינם לכל מי שרוצה לקיים חתונה קטנה, בכפוף למגבלות.

הפוסט הפך לוויראלי ובעקבותיו התקיימו כ-20 חתונות כשרות ומותאמות להנחיות. היה מרגש לשמוע את שבחי ירושלים ולראות חופות וקידושין בעוספיה, ולשמח חתן וכלה. אנחנו מקווים להמשיך בפעילות הזאת".

למה את רוצה להיות בנבחרת?
"כי היא משלבת דברים שאני אוהבת: ספורט, עבודת צוות, השגת יעדים, חוויית חוויות חדשות ומרגשות. זוהי דרך לתרום ולעשות טוב".

מה הזיקה שלך לספורט, אם בכלל?
"אני מתאמנת בריצה 3-4 פעמים בשבוע, חובבת טרקים בטבע, רוקדת זומבה ובאחרונה חזרתי לתחביב ישן – רכיבה על סוסים".

מהם תחביבייך?
"חוץ מהרכיבה, אני אוהבת טיולים בארץ ובחו"ל, ארוחות שישי עם משפחתי האהובה, מפגשים עם חברות וחברים, ובסופי שבוע תמצאו אותי מטיילת בטבע".

ספרי קצת על משפחתך ועל מה שהם יגידו על השתתפותך בנבחרת.
"אני נשואה עם שלושה ילדים מהממים, ששניים מהם משרתים בצה"ל והשלישית היא תלמידה וחובבת עיצוב. כששאלתי אותם מה דעתם על השתתפותי בנבחרת, הם אמרו: כל הכבוד, מתאים לך, שאני אותנטית ואמיתית ושההשתפות הזאת היא הכי אני".

מהי השכלתך ומה למדת בחיים?
"אני בעלת תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול

למדתי בחיים שאופטימיות היא שם המשחק. אני מאמינה באותנטיות, בשיתוף פעולה, בחיוך רחב וביכולת של כל אחד להשפיע ולתרום לעולם טוב יותר. בנוסף, אני מאמינה שאדם צריך לחיות חיים בעלי משמעות, ללמוד ולהתפתח, ולהוקיר את המסע, את העשייה ואת הנתינה".

מה רוב האנשים לא יודעים עלייך?
"בתקופת הקורונה אני מקדמת שני פרוקיטים שקרובים לליבי: האחד – סיוע לעסקים קטנים באמצעות פלטפורמה עסקית שפיתחתי ויישמתי בעמים וטעמים לניהול עסקי רווחי ואפקטיבי. השני הוא גיוס משקיעים וקרנות הון-סיכון בקטגוריית אימפקט חברתי להרחבת החזון של עמים וטעמים, לצירוף עדות ועמים נוספים לפרויקט, תחת הכותרת בשביל ישראל אחת. הפרויקט הזה, כשמו כן הוא – יצירת שביל מהצפון לדרום המבוסס על הקונספט של אל כרמל, עם ימי גיבוש על בסיס אירוח אותנטי, להיכרות והוקרת האחר ולמען ערבות הדדית, שתסייע לנו לטפח אהבת חינם".

גם אתם רוצים להיות חלק מהנבחרת? אתם מוזמנים להגיש מועמדות כאן.

אירועים קרובים