האלבום החדש של להקת U2 דלף בטעות לרשתות שיתוף הקבצים באינטרנט

אלבומה של להקת הרוק זוכת הפרסים - שנחשבת לאחת מהלוחמות הקשות ביותר בפיראטיות ברשת האינטרנט, אמור היה להגיע לחנויות רק ב-3 במרץ, אולם תקלה שאירעה באתר הפצה רשמי שלה, הוביל ל-"השקה המוקדמת"

האלבום החדש של להקת הרוק האירית U2, שעדיין לא שוחרר, הגיע בסוף השבוע לרשתות שיתוף הקבצים באינטרנט וכבר מופץ לכל דיכפין. השירים מהאלבום החדש, שנקרא "No Line on the Horizon" והיה אמור להגיע לחנויות רק ב-3 במרץ, הופצו ככל הנראה בטעות דרך אתר מכירות רשמי. הקבצים, ככל הידוע, זמינים להורדה ללא כל הגנה.

האתר שסומן כמקור הבעיה הוא getmusic.co.au האוסטרלי – אתר המופעל על ידי חברת המוזיקה UMG שאחראית להפצת אלבומי הלהקה ביבשת השישית. עד עכשיו לא ברור כיצד שוחררו השירים להורדה כעשרה ימים לפני הזמן, אבל זה קרה – ובאיכות תקליטור מלאה.

המדובר במכה קשה, ולו מבחינה אגו, ללהקה זוכת הפרסים – שנחשבת לאחת מהלוחמות הקשות ביותר בפיראטיות ברשת האינטרנט. הלהקה אף ידועה כמעודדת בפה מלא את ההגנה על השירים שלה בטכנולוגיות DRM.

זו לא התקלה הראשונה ממנה סובל האלבום החדש, עוד לפני הוצאתו לאור. אחד משכניו של מנהיג הלהקה, בונו, הקליט את השירים מרחוק לאחר שבונו השמיע אותם בעוצמה רבה במערכת הסטריאו שבביתו בדרום צרפת. עד מהרה הגיעו השירים לרשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים