רבעון טוב למג'יק: עלייה בהכנסות, זינוק ברווח הנקי

תוצאות הרבעון השלישי מראה שההשפעה של משבר הקורונה על מג'יק הייתה קטנה, אם בכלל: ההכנסות שלה עלו ב-10.5% לתוצאת שיא רבעונית והרווח זינק בכ-30% ● החברה העלתה את התחזיות שלה לשנה כולה

גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה. צילום: יח"צ

משבר הקורונה, כך נראה, משפיע מעט, אם בכלל, על מג'יק: מהדו"חות הכספיים שהחברה פרסמה היום (ב') עולה כי היא רשמה ברבעון השלישי עלייה בהכנסות, לתוצאת שיא, וזינוק ברווח הנקי.

אחת הסיבות לגידול ברווח היא ריסון בהוצאות: אלה הציגו עלייה רבעונית של 8.4% ל-83.9 מיליון דולר, בעוד שההכנסות גדלו ב-10.5% לכמעט 95 מיליון. הרווח הנקי צמח בכ-30% ל-8.4 מיליון, הרווח המיוחס לבעלי המניות זינק ב-43% לקצת יותר משבעה מיליון והרווח למניה קפץ ב-40% ל-14 סנט.

נתונים יפים נרשמו גם בסעיפי הרווחיות האחרים: הרווח הגולמי גדל ב-6.2% ל-29.1 מיליון דולר, כאשר ההוצאות הגולמיות עלו ב-12.5% ל-65.8 מיליון, וזה התפעולי צמח בכ-30%, לאחר ירידה של 4.4% בהוצאות התפעוליות.

נתוני תשעת החודשים הראשונים של השנה מראים גם הם על עליות: עקב העובדה שגם כאן, ההוצאות גדלו בשיעור נמוך יותר מההכנסות – עליות של 7.9% ל-237 מיליון דולר ושל 13.6% ל-266.6 מיליון, בהתאמה – הרווח הנקי צמח ב-16.2% ל-22.3 מיליון.

התחזית: גידול של עד 11.5% בהכנסות השנתיות

על רקע התוצאות הטובות עד כה השנה, לרבות ברבעון השלישי, וההשפעה המועטה של הקורונה, מג'יק מעלה את התחזית ל-2020 כולה: בעוד שעד כה היא חזתה שההכנסות השנתיות שלה יעמדו על בין 350 ל-360 מיליון דולר, כעת היא צופה שהן יהיו בטווח שבין 358 ל-365 מיליון. התחזית המעודכנת משקפת שיעור צמיחה שנתי של בין 9.9% ל-11.5%.

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הצגנו ברבעון השלישי ביצועים חזקים בכל הפרמטרים התפעוליים, שמסייעים לנו להמשיך ולקדם את הפעילות העסקית הגלובלית של החברה, לזכות בעסקאות חדשות,ולהגדיל משמעותית את ההכנסות שלנו מלקוחות קיימים. לאור ההישגים שלהם זכינו בישראל ובצפון אמריקה, בכוונתנו להמשיך וליישם את האסטרטגיה שהתווינו לעצמנו להעשרת סל השירותים והפתרונות שאותו אנחנו מציעים, הן באופן אורגני והן באמצעות פעילות מיזוגים ורכישות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים