תוכן שיווקי

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: סילבנה בר זכאי

15/11/2020 15:24
סילבנה בר זכאי, סמנכ"לית תחום סיכונים וחברת הנהלה בקבוצת קלי. צילום: תומר אלמקייס

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות אבו דאבי. כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים,  בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר,  והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט,  שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים) יחד עם טל נתנוביץ' , סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

סילבנה בר זכאי

ספרי בבקשה על עיסוקייך והישגייך.
"כיום אני סמנכ"לית תחום סיכונים וחברת הנהלה בקבוצת קלי – סוכנות בלתי תלויה לביטוח ושיווק השקעות. בתפקידיי הקודמים הייתי מנכ"לית סוכנות ביטוח ומנהלת מחלקת הדרכה, שירות ותפעול במשוב מחשבים, עבדתי בתחום הפרסום והשיווק בידיעות אחרונות ושימשתי כמנהלת תחום בריאות קבוצתי בכלל. בכל תחום שבו עסקתי התפקיד היה דינאמי ומעניין. ברמת ההנהלה הבכירה, הובלתי תהליכים חוצי ארגון, גיבוש אסטרטגיות שיווק, מכירה ותפעול, וכן תכנון והקמת פרויקטים רבים, שהובילו את החברות לתוצאות עסקיות מרשימות".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"הנתינה אצלי היא דרך חיים. התרומה והנתינה הן מתנות לנשמה, עם סיפוק וערך רב עבורי. אני מתנדבת ותורמת בעמותות שונות ובבית ספר לחינוך מיוחד באופן קבוע, שבו המורים מדווחים שדרך הפעילות של המתנדבים הילדים סופגים את ערכי המחויבות, האחריות ותחושת ההישגיות – גם בלימודים. התלמידים האלה מגיעים להישגים מיוחדים ולשיפור משמעותי בביטחון העצמי בזכות פעילות הספורט שלנו איתם.

בנוסף, במסגרת עבודתי אני מסייעת, מדי יום, ללקוחות הסוכנות במימוש הזכאות שלהם, וכך אנחנו דואגים להעניק להם בתקופה מאתגרת זו שקט נפשי בתהליך ההחלמה או האתגר הרפואי שהם מתמודדים עמו. תחושת השליחות מתעצמת במיוחד כשאנחנו מוצאים פתרון לא קונבנציונלי לבעיה שעימה הלקוח מתמודד".

למה את רוצה להיות בנבחרת?
"אני מאמינה שמשמעות נוצרת כאשר אתה חורג מתוך עצמך ומכוון כלפי אחרים. המשמעות היא העקבות שלך בעולם. ההצטרפות לנבחרת הטאף מאדר מהווה עבורי הזדמנות להמשיך לתרום ולסייע לעמותה המדהימה שנחשפתי אליה – גדולים מהחיים, בשילוב האתגר האקסטרימי. תוך כדי ההתנדבות, הכרתי חבורת אנשים מופלאה, מדהימה ומוכשרת, עם מכנה משותף של נתינה אינסופית ודבקות במטרה, אנשים שעוסקים בלהשפיע לטובה על חייהם של ילדים חולי סרטן באמצעות גיוס כספים ופעילויות שונות במהלך השנה. אין סיפוק גדול יותר מלתת ולתרום, הנתינה מעניקה סיפוק ושמחה".

מה הזיקה שלך לספורט, אם בכלל?
"מילדותי, הספורט מהווה חלק בלתי נפרד מחיי. אני מתאמנת בקביעות ואוהבת לגוון ולהתנסות בענפי ספורט שונים, כמו ריצה, רכיבה, שחייה, טניס, פילאטיס, יוגה, קרוספיט וריקוד".

מהם תחביבייך?
"אני אוהבת שינויים ואתגרים, מחפשת לצאת מאזור הנוחות ומתנסה בכל פעם בתחביב שונה: החל מספורט, עבור בטיולי טבע מאתגרים וכלה בריקוד בסגנונות שונים".

ספרי בבקשה קצת על משפחתך ומה הם יגידו על השתתפותך בנבחרת.
"זכיתי במשפחה מקסימה ומגובשת. אני נשואה לאבי, מנמ"ר שלמה חברה לביטוח ובעצמו חבר בנבחרת הטאף מאדר, ויש לנו שלושה ילדים מוכשרים ומדהימים, כל אחד בתחומו – מור, גיא ונופר. אנחנו משפחה ספורטיבית, מפרגנת ותומכת. לאבי ולי יש תחביבים משותפים, והילדים גאים ומפרגנים לבערה הפנימית שלנו, שמובילה אותנו להתנסות בפעילות אקסטרים ובאתגרים מיוחדים. הם גם מצטרפים אלינו מדי פעם".

מהי השכלתך ומה למדת בחיים?
"את התואר הראשון עשיתי במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. כמו כן, יש לי ידע בתחומי המחשבים וניתוח המערכות, ניירות הערך והמכשירים הפיננסיים, עברתי קורס דירקטורים, ואני מחזיקה ברישיון ביטוח פנסיוני וכללי.

עם השנים למדתי לשלב תחומי עניין חדשים ומרעננים. למדתי שחשוב לצפות אירועים שעשויים להתרחש בטווחים הקצר והרחוק, לזהות הזדמנויות ואיומים ולהתכונן לקראתם. אם נמתין שהם יקרו ורק לאחר מכן נגיב, יהיה מאוחר מכדי לייצר משהו איכותי. יתר על כן, למדתי לראות את החיובי בכל אירוע, עם שמחה ואהבה, וליהנות בכל פעילות מהדרך, ולא רק מהמטרה הסופית".

מה רוב האנשים לא יודעים עלייך?
"לפני מספר שנים קיבלתי החלטה להיחשף ולחוות מדי שנה משהו חדש ומאתגר שלא נחשפתי אליו בעבר, בתחומים שונים בחיים, וכך אני דואגת לצאת מאזור הנוחות באמצעות עשייה עם משמעות ערכית בכל תחום בחיים. אנשים חכמים כבר אמרו ש-'האנשים שמשנים את המציאות הם אלה שמשנים את עצמם'".

גם אתם רוצים להיות חלק מהנבחרת? אתם מוזמנים להגיש מועמדות כאן.

אירועים קרובים