יואל יסקרוביץ ימונה למנכ"ל החדש של גלאסהאוס ישראל

יסקרוביץ הודיע היום (ב') להנהלת טלדור על פרישתו מתפקיד מנהל העסקים הראשי בחברה ● הוא יוחלף על ידי נתן פרידחי, סמנכ"ל המגזר הפיננסי בטלדור ● יסקרוביץ כיהן גם כמנכ"ל טלדור שירותים מנוהלים, ולפני כן שימש בתפקידים בכירים במיקרוסופט ובמג'יק תעשיות תוכנה ● הוא ייכנס לתפקידו בגלאסהאוס בסוף יולי

יואל יסקרוביץ, מנהל העסקים הראשי של טלדור, ימונה למנכ"ל גלאסהאוס ישראל וטורקיה. הוא יעזוב את טלדור בסוף יולי. במקומו של יסקרוביץ ייכנס לתפקיד נתן פרידחי, סמנכ"ל המגזר הפיננסי בחברה. יסקרוביץ יהיה אחראי לכל פעילות גלאסהאוס בישראל ובטורקיה, וגם בשווקים מתפתחים באזור. פעילותו בחברה תתמקד בייעוץ אסטרטגי, ניהול המכירות, אספקת שירותים ויישום פתרונות בפועל.

יסקרוביץ הודיע היום (ב') להנהלת טלדור על רצונו לסיים את תפקידו, לאחר חמש שנים בתפקידי ניהול בכירים בה. הוא הצטרף אליה ב-2005, ושימש כמנכ"ל טלדור שירותים מנוהלים, ולאחר מכן כמנהל עסקים ראשי של החברה. לפני כן, שימש בתפקידי ניהול בכירים במיקרוסופט (Microsoft) ובמג'יק תעשיות תוכנה.

בסוף החודש שעבר סיימו דורון רוזנבלום, מנהל אזור ישראל, טורקיה, אפריקה ומזרח אירופה בגלאסהאוס, ומיכאל בורשטיין, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי בחברה, במפתיע את עבודתם בה.

"יש לנו הזדמנות מצוינת בשוק השירותים לדטה-סנטר בישראל ובטורקיה", אמר יסקרוביץ, "דוגמת העתקת בסיסי ההדרכה הצה"ליים לנגב ופרויקטים גדולים רבים המתוכננים לשנים הקרובות". הוא הוסיף, כי "לגלאסהאוס גישה ייחודית, המסייעת למנמ"רים להשיג את מטרותיהם, בין אם הם נדרשים לנהל הגירה לדטה-סנטר ובין אם הם נזקקים לסיוע בניהול סביבת הגיבוי שלהם".

"ליסקרוביץ יש ניסיון בהובלת אסטרטגיות ניהול של עסקים צומחים, כמו גם בעבודה עם שותפים ולקוחות", אמר מארק שירמן, מייסד ונשיא גלאסהאוס העולמית. "הוא מביא עימו מומחיות בהנהגה ובתפעול עסקים, שתהיה  בעלת ערך רב ללקוחות שלנו. הוא יוביל את הסניף המקומי לשלב הבא בשוק חשוב זה, בו נרחיב את היצע השירותים שלנו".

גלאסהאוס פועלת בישראל מאז פברואר 2007, לאחר שרכשה את MBI – החברה שאותה הקים בורשטיין ושהוא עמד בראשה, כבעלים וכמנכ"ל משותף עם רוזנבלום. היקף העסקה, שבמסגרתה נרכשה גם אינטגריטי הישראלית, הוערך אז בכ-100 מיליון שקלים. מדובר באחת העסקות הגדולות בשוק האחסון הישראלי, שהביאה לגידול משמעותי בפעילות הסניף.

פרידחי, כיהן בתפקידו האחרון, כאמור, כסמנכ"ל המגזר הפיננסי של טלדור. לפני כן מילא שורה של תפקידים בכירים בשוק ה-IT המקומי ובאמדוקס. פרידחי, בוגר ממר"ם, הוא בעל תואר MBA במינהל עסקים במסלול מערכות מידע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים