תוכן שיווקי
לקראת מפגש Red Hat Forum, מחר (ג')

״רד-האט ואוקטופוס מציעות חדשנות על גבי קוד פתוח בעולם המודרני"

02/11/2020 13:21
דניאל קלנר, מייסד ומנכ"ל אוקטופוס פתרונות מחשוב. צילום: יח"צ

״חדשנות על גבי קוד פתוח בעולם המודרני", כך הגדיר דניאל קלנר, מייסד ומנכ"ל אוקטופוס פתרונות מחשוב, את פועלן של רד-האט (Red Hat) ואוקטופוס בשנים האחרונות.

אוקטופוס מגיעה לכנס השנתי הגדול של רד-האט בישראל, שיתקיים מחר (ג'), והפעם במתכונת וירטואלית, עם סיפורי הצלחה בולטים. "ההצלחות כוללות פריסות מורכבות שבוצעו בהצלחה עם מערכות Red Hat OpenShift במספר יחידות במגזר הבטחוני, פריסה של OpenShift במגזר הפיננסי, ובמגזר הטלקו – סיום פרויקט והשקה של תשתיות ענן לדור חמישי במפעילת סלולר גדולה בישראל עם Red Hat OpenStack Platform", אמר קלנר.

הוא ציין כי "רד-האט מובילה את השוק במגמת הענן ההיברידי – כיום במיוחד, עם פלטפורמת OpenShift המצליחה, המבוססת על קוברנטיס". לדבריו, "אוקטופוס זיהתה את חשיבות הקוד הפתוח כבר לפני יותר מעשור, וכיום היא מציעה לארגונים סל שירותים בתחום – הן בענן אוקטופוס והן בסביבת הלקוח. לחברה ידע בסביבות מנותקות (Air gapped) במגזרים הפיננסי, הביטחוני והביטוחי. אוקטופוס מספקת גם שירותי מיגרציה ל-RHEL מסביבות אחרות, ומתמחה בהעברת עומסי עבודה של הלקוח לסביבות אלה".

במה מתבטא שיתוף הפעולה בין אוקטופוס לרד-האט?

"כשותף מוביל טכנולוגי של רד-האט", אמר קלנר, "הלקוחות נהנים ממעטפת מלאה של ייעוץ, הקמה וליווי של תהליכי החדשנות הדיגיטלית בארגון". עוד הוא ציין ש-"שיתוף הפעולה החזק בינינו מתבטא בכמה רבדים. ראשית, ברובד השירותים המקצועיים, יש לאוקטופוס ידע מקצועי נרחב בסביבות ענן עם קוד פתוח, ובפרט במוצרי רד-האט, שם היא תורמת לתהליכים מורכבים אל מול הלקוחות במקרים של אתגרים או בפרויקטים מיוחדים".

"רובד נוסף: כחלק מחיזוק השותפות בין שתי החברות, כבר בחודש הנוכחי תהיה אוקטופוס מרכז בחינה מוסמך של רד-האט למהנדסים שרוצים לקבל הסמכות שלה. במיוחד בעידן הקורונה, אנחנו רואים שליחות בקידום ובהנגשה של ידע מקצועי למהנדסים", אמר.

"וכמובן", הוסיף, "יש לנו שיתוף פעולה ברובד העסקי. לאוקטופוס יש קשר עמוק עם אנשי המכירות של רד-האט בארץ, ומתבצע שיתוף הזדמנויות וקידומן לכדי הצלחה של הלקוח – בעזרת רד-האט ואוקטופוס".

אוקטופוס הינה ספקית פתרונות ושירותים מנוסה, שפועלת מ-2008. קלנר מוביל את פיתוח תשתיות הענן הציבורי של החברה, שכולו מבוסס על קוד פתוח. הוא אמר ש-"התקדמות אוקטופוס בפריסת תשתיות ענן בשנה האחרונה היא השיפור הגדול ביותר שעשתה החברה מאז הוקמה. כיום, אוקטופוס מספקת מענה מלא ללקוח, שכולל הקמה ותפעול של תשתיות ענן היברידיות מעל קוד פתוח. המומחיות שלנו מוכחת בסביבות רגילות וגם בסביבות מאובטחות ומנותקות, כגון המגזרים הביטחוני, הפיננסי והביטוחי". החברה מספקת שירותים אלה בשני דטה סנטרים בישראל – האחד בבזק בינלאומי והשני בפרטנר.

לפרטים נוספים ולהרשמה ל-Red Hat Forum 2020, ללא תשלום, לחצו כאן.

אירועים קרובים