תוכן שיווקי
לקראת מפגש Red Hat Forum, מחר (ג')

רד-האט ושותפי ISV – גמישות היא מילת המפתח

02/11/2020 12:18
מימין: כרמית דויטשר ברנס, מנהלת שותפי ISV ברד-האט, ורועי צור, מנהל פיתוח עסקי לחברות תוכנה בישראל, יוון וקפריסין בחברה. צילום: שרון אלדר

מחר (ג') תקיים רד-האט (Red Hat) – החברה הגדולה בעולם לפתרונות קוד פתוח – את כנסRed Hat Forum, והשנה במתכונת מיוחדת של חוויה וירטואלית, שתשודר במקביל ברחבי EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), כולל ישראל. המסלול הישראלי יציג הרצאות, הדגמות וסיפורי לקוח שיועברו על ידי צוותי המכירות והפיתוח של רד-האט ישראל, בשיתוף נציגי לקוחות מובילים בתעשייה.

לקראת הפורום שוחחנו עם רועי צור, מנהל פיתוח עסקי לחברות תוכנה בישראל, יוון וקפריסין ברד-האט, ועם כרמית דויטשר ברנס, מנהלת שותפי ISVs בחברה.

מהם האתגרים הניצבים כיום בפני חברות תוכנה?
צור: "במציאות הטכנולוגית המשתנה, חברות תוכנה (ISV) נדרשות כיום לתכנן ולפתח מוצרי תוכנה שניתן יהיה להריץ בצורה היברידית, פשוטה, יציבה ומאובטחת, בכל סביבה תפעולית ועל פי הדרישות העסקיות. זה יכול להיות בתשתיות פיזיות, תשתיות וירטואליות, ענן פרטי או במגוון העננים הציבוריים. בדיוק לאתגר הזה מנגישה רד-האט את העוצמה של טכנולוגיית הקוד הפתוח, ומספקת פלטפורמה היברידית מלאה לפיתוח והרצת מוצרי התוכנה של אותן חברות בכל סביבה שהן ידרשו".

לדברי צור, "אחד האתגרים הגדולים כיום הוא להביא את יכולות מוצרי התוכנה מחוץ לדטה סנטר, אל עבר סביבות הקצה המרובות, ולהתמודד עם אתגרי הניהול, האבטחה, ניהול חיי גרסאות המוצר, תאימות חומרות שונות ועוד". הפלטפורמות ההיברידיות מבוססות הקוד הפתוח של רד-האט, ובראשן OpenShift מבוסס הקוברנטיס ומערכת ההפעלה המוכרת RHEL, בנויות להתמודד עם האתגרים הללו.

מהי תוכנית השותפים הטכנולוגיים של רד-האט, וכיצד היא תורמת לחברות תוכנה?
דויטשר ברנס: "בתוכניות ה-ISV של רד-האט ניתן למצוא מודלים עסקיים רבים עבור הטמעות המוצר אצל לקוחות הקצה ברחבי העולם, תוך מתן גמישות עסקית מרבית לייצרן התוכנה. גמישות היא מילת המפתח – היכולת לספק מגוון טכנולוגי על ידי פלטפורמות היברידיות מבוססות קוד פתוח ומבחר מודלים עסקיים היא הסיבה לכך שחברות תוכנה רבות מצטרפות לתוכניות השותפים של רד-האט. בימינו, חברות תוכנה יכולות לאמץ ברד-האט מודל צריכה שנתי משולב On-Demand ולהגיע לרמת יעילות אופטימלית בתשתיות האופרטיביות של ארכיטקטורת המוצר שלהן".

בכנס: המודלים של רד-האט לחברות ISV, ואיך לא – אבטחה

בכנס השנתי של רד-האט – שכאמור, יתקיים מחר – ירחיבו נציגי החברה על היכולת לאפיין ארכיטקטורת מוצר תוכנה בסביבות מרוחקות, ויראו אילו מודלים עסקיים מותאמים יש לרד-האט להציע לחברות ISV. כמו כן, יוצג שיתוף הפעולה עם ARMO בעולמות אבטחת הסייבר. אמיר קושנסקי, סמנכ"ל ניהול מוצר ב-ARMO, יחד עם ארז קירזון, ארכיטקט פתרונות ברד-האט, יציגו בפני הצופים את השילוב של ARMO באקו-סיסטם הטכנולוגי של רד-האט ואת ארכיטקטורת הפתרון שלה לסביבת Cloud Native Application.

האקו-סיסטם הטכנולוגי של רד האט, בשילוב עם המרקט פלייס החדשני, עיבה בשנה האחרונה באופן ניכר את המגוון הטכנולוגי שלו. רד-האט משקיעה משאבים רבים בתהליך תאימות קפדני עם חברות תוכנה צד שלישי, על מנת להבטיח ללקוחות חוויית צריכה העומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר. כעת יכולים לקוחות לבחור מתוך מספר עצום של טכנולוגיות מודרניות פורצות דרך, המותאמות לסביבות קוברנטיס היברידיות, ועם מתודולוגיות אוטומציה מתקדמות, ובאותה העת לשמור על יציבות הסביבה, אבטחה ותמיכה משותפת.

על כל אלה ידובר בפורום רד-האט, מחר. ברד-האט ישמחו לפגוש אתכם שם.

ההשתתפות ב-Red Hat Forum 2020 אינה כרוכה בתשלום, אך יש להירשם מראש. לתוכנית הכנס ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים