"עם פתרונות רד-האט אנחנו מעניקים לשותפים One Stop Shop"
כך אמר יוסי זיגדון, מנכ"ל בלוז הפצה
ביום ג' הקרוב, ה-3 בנובמבר, תקיים רד-האט (Red Hat), החברה הגדולה בעולם לפתרונות קוד פתוח, את כנס Red Hat Forum, והשנה במתכונת מיוחדת של חוויה וירטואלית, שתשודר במקביל ברחבי EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), כולל ישראל. המסלול הישראלי יציג הרצאות, הדגמות וסיפורי לקוח, שיועברו על ידי צוותי המכירות והפיתוח של רד-האט ישראל, בשיתוף נציגי לקוחות מובילים בתעשייה.
לקראת הפורום שוחחנו עם יוסי זיגדון, מנכ"ל בלוז הפצה מקבוצת ויז'ואל, שהתמנתה לפני מספר חודשים למפיצת פתרונות רד-האט בישראל.
מה השתנה בשנת הקורונה, והאם מצאתם חוזקות מסייעות בטכנולוגיות ופתרונות רד-האט בתקופה זאת?
"כמפיץ חדש, לקחנו חלק בהדרכות רבות ומצגות על פתרונות רד-האט. כמו כן, ארגנו הדרכות למשווקים, בעיקר חדשים, שלא הכירו את הפתרונות הרבים שיש לרד-האט להציע, מעבר למערכות הפעלה, כגון הקונטיינרים וכלי הניהול".
ספר לנו על שיתוף הפעולה שלכם עם רד-האט.
"החששות של מפיץ חדש נעלמו מיידית. התקבלנו ברד-האט כמשפחה, יחד עם רצון לסייע ולהניע את העבודה מכל קצוות החברה – גם מהצוות הישראלי של המכירות והפריסיילים, וגם האדמיניסטרציה מול הצוות בחו"ל.
עיקר הפעילות מתמקדת בהרחבת מאגר השותפים וחשיפתם לפתרונות רד-האט. קלטנו מנהל מוצר ופריסייל שמסייעים לקדם את הפעילות, ואנחנו עובדים צמוד עם אנשי רד-האט".
מה הערך המוסף של בלוז כמפיץ של רד-האט?
"בלוז הפצה מקבוצת ויז'ואל הינה המפיץ הגדול של פתרונות יבמ בישראל, ומביאה פריסה גדולה של מאות משווקים. אנחנו מהווים בית אחד לחומרה של יבמ, לנובו ו-HP, ועם פתרונות רד-האט מעניקים לשותפים One Stop Shop".
למה חשובה ההשתתפות בפורום השנה – לכם וללקוחות?
"בעקבות הקורונה חל מהפך טכנולוגי גדול, שישפיע על העתיד של כמעט כל תחום. לרד-האט יש פתרונות טכנולוגיים וכלי ניהול, שיכולים לסייע להתאים את החברות להיות שותפות למהפך זה.
הפורום יאפשר לכל אחד להתעמק בתחום שבו הוא מתעניין ולמנף אותו בעתיד, או לזהות פתרונות חדשים ולא מוכרים. לנו, כמפיץ חדש, זו הזדמנות מעולה להכיר את התחום ואת השותפים, ולמקד את העבודה בעתיד".
ההשתתפות ב-Red Hat Forum 2020 אינה כרוכה בתשלום, אך יש להירשם מראש. לתוכנית הכנס ולהרשמה לחצו כאן.