אודי שטרית, NessPRO: "ניהול המסמכים הוא חלק בלתי נפרד ממערכות התוכנה הארגוניות"

"מניסיוננו עם לקוחות קיימים, ניתן בהחלט ליישם על דוקומנטום מערכות תפעוליות כגון משאבי אנוש, ניהול חוזים וניהול תיקים", אמר שטרית ב-"דוקופורום" - פורום לקוחות דוקומנטום ● אנאה סטוקי, מנהל אזורי בחטיבת ניהול התוכן והאירכוב ב-EMC: "השותפות של EMC עם נס טכנולוגיות היא אסטרטגית - ולא רק עבור השוק הישראלי"

"ניהול מסמכים אינו רק נחלתם של ארכיונים, אלא חלק בלתי נפרד ממערכות התוכנה הארגוניות", אמר אודי שטרית, מנהל תחום שירותים מקצועיים ב-NessPRO. שטרית היה דובר המפתח ב-"דוקופורום" – פורום לקוחות דוקומנטום (Documentum) שנערך הבוקר (ה') בסטוקו שבתל אביב. את האירוע ערכה NessPRO – קבוצת המוצרים של נס טכנולוגיות ונציגת דוקומנטום בישראל, והוא הופק על ידי אנשים ומחשבים.

לדברי שטרית, "בדרך כלל מתייחסים למערכת ניהול מסמכים בהקשר של ניהול ארכיונים או יישומים ייחודיים מעין אלה, ולא כמערכת תפעולית לניהול החלק העסקי. מניסיוננו עם לקוחות קיימים, ניתן בהחלט ליישם על דוקומנטום מערכות תפעוליות כגון משאבי אנוש, ניהול חוזים וניהול תיקים (תיקי לקוח, ספקים, רכש וכו'). על ידי בחינה של הצרכים הארגוניים, ניתן להשתמש ברישיונות הקיימים בארגונים ולהטמיע יישומים רבים, תוך חסכון ברכישת מערכות ייעודיות אחרות בארגון".

צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

שטרית סיכם בציינו, כי לדוקומנטום יש בארץ 32 לקוחות, בהם כ-33 אלף משתמשים ומתוכם 7,300 במגזר הממשלתי והציבורי.

אנאה סטוקי, מנהל אזור מזרח הים התיכון, אפריקה ולבנון בחטיבת ניהול התוכן והאירכוב ב-EMC, החברה האם של דוקומנטום, אמר, כי "השותפות של EMC עם נס טכנולוגיות היא אסטרטגית – ולא רק עבור השוק הישראלי. נס מבצעת איתנו ביחד פרויקטים רבים במזרח אירופה, המסתמכים על הניסיון שלה בפרויקטים מוצלחים בישראל. אנו ממנפים את העובדה שבנס יש ניסיון רב גם בסאפ (SAP) וגם בדוקומנטים, ומשתמשים בשירותיהם לתפירת פתרונות ניהול מסמכים בסביבת סאפ".

לדבריו, "בשלוש השנים האחרונות חיזקנו את נתח השוק שלנו בארץ בהשוואה למתחרות. השנה צפויה להיות מצוינת, אחרי השנתיים הקשות שעברנו. בעשרת החודשים האחרונים הגדלנו את הנוכחות שלנו בתחום הפיננסי וזה סימן טוב עבורנו. יש לנו שלושה לקוחות מתוך עשרת המוסדות הפיננסים הגדולים".

דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל, ציין, כי "דוקומנטום מהווה חלק אינטגרלי מהפתרונות ש-EMC מציעה. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם נס בתחום הזה".

בכנס הציג דב יהב, מנמ"ר הסוכנות היהודית, סיפור לקוח אודות הארכיון הציוני, שבו מאפשרת המערכת של דוקומנטום חיפוש ואחזור של 15 מיליון מסמכים, עיתונים, כתבי עת, תמונות, סרטים, מפות וכרזות מראשית הציונות ועד הקמת המדינה. עוד מאפשרת המערכת, ציין יהב, ארכוב של מיליוני מסמכים נוספים.

מציגה נוספת היתה חני שמסיאן, ראש ענף או"ש ופרויקטים במיתב – תאגיד המים האזורי של פתח תקווה והסביבה. בהרצאתה סיפרה כיצד כל המסמכים המגיעים מהלקוחות או מועברים אליהם נסרקים מיד עם קבלתם וכל הטיפול בהם ממוחשב.

פרופ' עודד מימון מאוניברסיטת תל אביב הדגים שימוש במערכות דוקומנטום לניתוח טקסטים.

לסיום, הוצגו פתרונות דוקומנטום שהוטמעו באמדוקס (Amdocs) ובטבע.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. המתרשם

    ההרצאה של חני שמסיאן מתאגיד מיתב היתה מעולה. קיבלנו המחשה ותמונה לאופן השימוש המעשי במערכת. ברכות.

אירועים קרובים