Amazon Explore יאפשר לכם לטייל ברחבי העולם – וירטואלית

השירות החדש מחבר בני אדם מכל ברחבי העולם, שמארחים אלו את אלו, כדי לחקור יחד כל דבר - החל משיעורים בנושאים שונים, וכלה בציוני דרך תרבותיים ● במהלך המפגשים, שיוזרמו בלייב, ניתן יהיה לבלות עם המדריכים באתרים ומחוזות חדשים, וכמובן - לבצע רכישות

סיורים וירטואליים בהזרמה חיה. Amazon Explore. צילום: אמזון

ענקית הקמעונאות אונליין אמזון השיקה באחרונה את Amazon Explore – שירות חדש שמספק הצעות בתחום התיירות הווירטואלית. האקספלור מוגדר כ"פלטפורמה טכנולוגית ופלטפורמת שוק חדשה, המציעות גישה לחוויות וירטואליות חיות עם מדריכי טיולים, בעלי חנויות ומומחים מקומיים אחרים במדינות ברחבי העולם".

מדובר בשירות אינטראקטיבי של סטרימינג בשידור חי, המאפשר למשתמשיו "לגלות מקומות חדשים בנוחות מביתם", כך הודיעה אמזון בהשקה השבוע (ג'), עם שחרור גרסת הבטה הציבורית של השירות.

כך, באמצעות השירות ניתן יהיה להימצא במה שאמזון מגדירה "חוויה" עם מדריך המתמחה, לדוגמה, בהכנת אוכל מקומי, שיציג בפני המשתתפים את המטעמים, יסביר עליהם ועל הקשרם התרבותי; עם מדריך טיולים שיסייר עם המשתתפים ברחובות או אתרי תיירות בעירו או ארצו; עם סקיפר שייקח אתכם ואתכן לשייט יחד איתו; ועוד ועוד, בעצם כיד הדמיון הטובה.

בעבור מי שהתגעגעו למקומות מפורסמים, שאינם נגישים להם כיום בגלל המגיפה העולמית, ניתן יהיה להגיע בזמן אמת בעצם למשל לחלקיה העתיקים של פראג, לסיור אמנות רחוב במקסיקו סיטי, לאייקונים ההיסטוריים של ברלין, ולעוד שפע של אתרים נחשקים, שאליהם יביאו אתכם יחד איתם המדריכים הווירטואליים.

שלל אפשרויות לסיורים בכל רחבי העולם. צילום: אמזון

שלל אפשרויות לסיורים בכל רחבי העולם. צילום: אמזון

הסיורים: בין 10 ל-200 דולר ולעיתים ניתן גם לרכוש פריטים במהלכם

הרעיון לשירות, שנראה ממש תפור על עידן הקורונה, למעשה החל להירקם באמזון לפני שהמגיפה התפרצה, ונבחן בחשאי מזה חודשים רבים. כעת הוא פשוט הפך ליותר נדרש. וכן, זה עולה כסף – הפגישות האישיות באמזון אקספלור אורכות בין חצי שעה לשעה, ומועברות על ידי מומחים מקומיים, או מדריכי טיולים, שאומנו ונתמכים על ידי אמזון. המארחים הם שקובעים את מחיר החוויות, והמחירים הנוכחיים נעים בין 10 דולר ל-200 דולר (למשל הסיור בפראג מתומחר ב-85 דולר), אם כי טווח המחירים יכול להתרחב עוד כשהצעות נוספות יצטרפו לסל החוויות.

למי שתוהים בנוגע למודל העסקי של אמזון, וממה בעצם היא תרוויח, הרי שהחברה כמובן גוזרת לעצמה עמלה. כמו כן ציינה ענקית הקמעונאות אונליין כי בין היתר יאפשר השירות קניות, כמו למשל חווית שופינג בחנויות כלבו גדולות ומפורסמות.

"הזרמת האודיו החד-כיוונית שלנו, והווידיאו הדו-כיוונית, מאפשרות לכם לראות ולשמוע את המארח שלכם, מבלי שתצטרכו להיות מצולמים", הרחיבה אמזון את התיאור שלה את השירות Amazon Explore. "כל חוויה היא שיחה אחד-על-אחד עם מארח סטרימינג בשידור חי שנמצא במקום, בזמן אמת. המארח שלכם ייתן לכם מבט מבפנים על הדברים".

לפי TechCrunch, כדי לחוות חוויה באמצעות ה-Explore תזדקקו למחשב נייד או נייח, מכיוון שהשירות לא יעבוד בטלפון או בטאבלט, לפחות לא כהתחלה. המשתמשים יזדקקו גם לאוזניות או רמקולים, ולאינטרנט מהיר של 5 מגה לשנייה (mbps), ומעלה. את השירות ניתן להזמין באתר הייעודי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים