פייסבוק מינתה את אלכס שולץ לסמנכ"ל השיווק הראשי שלה

שולץ הוא עובד של הרשת החברתית הדומיננטית כבר מזה 13 שנים, ויקודם למשרתו החדשה מהתפקיד שמילא עד כה כמסנכ"ל צמיחת מוצר ● המינוי הופך את שולץ לבכיר מספר 3 בפייסבוק, אחרי המנכ"ל מארק צוקרברג וסמנכ"לית התפעול שריל סנדברג

מחזירה שיחות וידיאו ואודיו לשירות הליבה. פייסבוק. צילום: BigStock

פייסבוק (Facebook) הודיעה כי היא מקדמת את סמנכ"ל צמיחת המוצר, אלכס שולץ, לתפקיד מנהל השיווק הראשי החדש של החברה. שולץ מחליף את אנטוניו לוסיו, שפרש מתפקידו באוגוסט לאחר שנתיים במשרה. המינוי הופך את שולץ לבכיר מספר 3 בפייסבוק, אחרי המנכ"ל מארק צוקרברג וסמנכ"לית התפעול שריל סנדברג.

שולץ, בעל רקע בשיווק אונליין ואנליזה, נמצא בשורות הענקית ממאנלו פארק כבר משנת 2007, ובעבר הועסק ב-eBay בבריטניה.

שולץ הודיע על המינוי באמצעות פוסט שהכריז על קידומו, ובו סמנכ"ל השיווק הראשי החדש מציין כי הוא מקווה להמשיך ולבנות את מה שהחל לוסיו, שהוא להגדרתו לספר "סיפורים משמעותיים ורלוונטיים מבחינה תרבותית" עם מותגים בפלטפורמה. שולץ מאמין שביכולתו לעשות זאת על ידי הבאת הניסיון שצבר בתחומי פילוח, מיקוד ומדידה אל צוות מחלקת השיווק.

"מאמין עמוקות במוצרים הטובים של פייסבוק"

"גדלתי בשיווק מקוון ואני מאמין עמוקות בהעצמה הכלכלית שהוא יכול להביא, ביכולתו להציג לאנשים מודעות מותאמות יותר, רלוונטיות, פחות מעצבנות, והעובדה שהוא מאפשר לנו לשרת את כולם על ידי הצעת מוצרינו בחינם", כתב שולץ בפוסט.

I am super proud to be Facebook’s next cmo. Antonio Lucio has left huge shoes and a great team behind and I’m really…

Posted by Alex Schultz on Tuesday, 29 September 2020

הוא הוסיף וציין כי "אני מאמין עמוקות במוצרים הטובים של פייסבוק. כולנו ראינו את זה דרך המגיפה הזו, כשמיליארדי אנשים התחברו למשפחה וחברים באופן מקוון מבחינה חברתית, תוך שהם מתרחקים פיזית ומאטים את התפשטות הנגיף. יחד עם זאת אני חושב שבחינה של כל טכנולוגיה חדשה היא דבר ראוי, ויש דרכים שאנחנו יכולים וצריכים להשתפר מבלי לאבד את כל הטוב".

פייסבוק מתמודדת מזה זמן עם חרם פרסומי, שמותגים גדולים כמו קוקה קולה, בן אנד ג'ריס, וריזון, יוניליוור, HP ואחרים, משתתפים בו כחלק מקמפיין 'עצרו רווחים משנאה' (Stop Hate for Profit). מנכ"לה צוקרברג טוען אמנם כי החרם הזה לא פגע משמעותית בהכנסות החברה, אבל מאידך פייסבוק משתדלת להציג התנהלות שבמסגרתה היא נאבקת בהפצת שנאה בפלטפורמה ביתר שאת. לשולץ תהיה עבודה רבה במאמץ לשכנע את המפרסמים כי האכסניה שמציעה פייסבוק היא עדיין המקום הנכון להציג בו את מרכולתם.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים