נס חתמה על חוזה המשך לתפעול ה-IT של רשת מלונות פתאל; ההיקף: 12 מיליון שקלים

נס מפעילה ומתחזקת כיום את מערך ה-IT של פתאל מסביב לשעון, כולל יישומים ותשתיות תוכנה וחומרה ● כמו כן, היא מתפעלת את רשת התקשורת ותחום אבטחת המידע של החברה, ואחראית לתחזוקת השרתים של הרשת ולתמיכה במשתמשי החברה ● פתאל היא רשת המלונות הגדולה בישראל, עם 29 מלונות בישראל ו-30 באירופה

נס ישראל תתפעל במיקור-חוץ את מערך המיחשוב של רשת מלונות פתאל בישראל, בחוזה בהיקף של 12 מיליון שקלים – כך מסרה החברה הבוקר (ד'). החוזה, שנחתם לתקופה של שמונה שנים, מהווה חידוש והרחבה של חוזה קודם.

נס מפעילה ומתחזקת את מערך ה-IT של פתאל מסביב לשעון, כולל יישומים ותשתיות תוכנה וחומרה, וכן את רשת התקשורת ותחום אבטחת המידע. נס גם אחראית לתחזוקת השרתים של פתאל, הממוקמים ב-Med-1, ולתמיכה במשתמשי פתאל באמצעות מרכז השירות והתמיכה של נס במיקור-חוץ.

פתאל רכשה באחרונה את אזורים תיירות, ובשל כך נוספו לה בישראל תשעה בתי מלון של קבוצת שרתון ושלושה בתי מלון של קבוצת אקור (Accor). מדובר ברשת בתי המלון הגדולה בישראל, עם 29 בתי מלון בארץ ו-30 בתי מלון באירופה.

גדי פריבר, מנכ"ל רשת מלונות פתאל, ציין, כי "כחלק מהחוזה, נס תתמוך במערכת ההזמנות שלנו, שהיא קריטית לעסקינו, ותאפשר לנו לשמור על רמה גבוהה בשירות. מיקור-החוץ של פעילות ה- IT שלנו יאפשר לנו להתמקד בעסקי הליבה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים