בבילון: ההכנסות עלו ב-26%; הרווח הנקי צלל ב-68%
הכנסותיה הרבעוניות של החברה הסתכמו ב-24.19 מיליון שקלים ● הרווח הנקי עמד על 2.81 מיליון ● הירידה ברווח הנקי נבעה מהוצאת מס חד פעמית שרשמה בבילון, בסך של 800 אלף שקלים, לעומת הכנסת מס חד פעמית של כ-4.2 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה שעברה
רבעון מעורב לבבילון (Babylon): מהתוצאות הכספיות שהציגה החברה לרבעון הראשון של 2010 עולה, כי הכנסותיה עלו ב-26.08%, אולם הרווח הנקי שלה רשם ירידה גדולה, של 68.25%. זה עמד על 2.81 מיליון שקלים לעומת 8.84 מיליון ברבעון הראשון של 2009. הירידה ברווח הנקי נבעה מהוצאת מס חד פעמית שרשמה החברה, בסך של 800 אלף שקלים, לעומת הכנסת מס חד פעמית של כ-4.2 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח הנקי למניה עמד על 0.07 שקלים – קיטון של 65% לעומת 0.2 שקלים.
הכנסותיה הרבעוניות של בבילון הסתכמו ב-24.19 מיליון שקלים בהשוואה ל-19.19 מיליון. בתחום השיווק והפרסום באינטרנט רשמה החברה צמיחה של 109% ל-9.6 מיליון שקלים בהשוואה ל-4.6 מיליון. ההכנסות ממכירות תוכנה היו דומות לרבעון המקביל אשתקד, ועמדו על 14.6 מיליון שקלים.
במהלך הרבעון המדווח עלו ההוצאות הגולמיות ב-0.84% ל-2.29 מיליון שקלים לעומת 2.27 מיליון. הרווח הגולמי גדל ב-29.47% ל-21.9 מיליון שקלים בהשוואה ל-16.92 מיליון. הרווח הגולמי השולי עמד על 90.54% לעומת 88.17%.
ההוצאות התפעוליות של החברה עלו ברבעון המדווח ב-31.14% ל-17.85 מיליון שקלים אל מול 13.61 מיליון. הרווח התפעולי עמד על 4.05 מיליון שקלים – עלייה של 22.57% לעומת 3.3 מיליון.
אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון, אמר, כי "תחום הפרסום באינטרנט ומוקד המכירות שלנו הובילו את הצמיחה גם ברבעון זה. לעומת זאת, נמשכת ההאטה במכירות לארגונים, אשר נובעת בחלקה מעונתיות הרבעון הראשון ובחלקה מהמצב הכלכלי בשווקים".
תגובות
(0)