תוכן שיווקי

סיילספורס מקדמת חזרה בטוחה לעבודה וצמיחה עסקית ב-"נורמלי החדש"

חברת הענן וה-CRM המובילה בעולם תקיים מחר (ב') את האירוע השנתי שלה, Salesforce live:Israel, באופן וירטואלי

13/09/2020 18:25
אוליבייה אלבז, ראש מערך המכירות בסיילספורס ישראל וסגן נשיא בכיר לאזור EMEA בחברה. צילום: יח"צ

סיילספורס, חברת הענן וה-CRM המובילה בעולם, מקדמת בימי משבר קורונה אלה חזרה בטוחה לעבודה וצמיחה עסקית ב-"נורמלי החדש". זאת, עם אקו-סיסטם שכולל עלייה של 11,620 במקומות העבודה ושל 5.4 מיליארד דולר בהכנסות עסקיות חדשות מ-2018 ועד 2024 – רק בישראל. נכון ל-2019, האקו-סיסטם של סיילספורס בישראל גדול פי 4.5 מהחברה עצמה, והנתון צפוי לגדול לפי 6.5 ב-2024.

החברה תקיים מחר (ב') את כנס Salesforce live: Israel 2020, האירוע הווירטואלי הראשון מסוגו שלה, שיכלול משתתפים ודוברים מובילים מהתעשייה, ביניהם מנכ"לים ובכירים של חברות בולטות במשק הישראלי, נציגי חברות טכנולוגיות ומיטב המוחות בתחומי פיתוח הענן וטכנולוגיות הבינה המלאכותית. החברה תציג את דו"ח IDC על כלכלת סיילספורס בישראל, לצד רעיונות ייחודיים שלה ואת הירתמותה למציאת פתרונות דיגיטליים עבור עסקים שנפגעו מהקורונה. בין היתר, נציגי סיילספורס יציגו את שיתוף הפעולה שלה עם סימנס לפיתוח סביבת עבודה המתאימה לעידן הפוסט קורונה, ואת פתיחתו של ענן השירות הקולי בתוכנת Amazon connect, ביחד עם AWS.

בנוסף, סיילספורס השיקה לא מכבר את הדור הבא של שירות השטח שלה, Salesforce Field Service, שפותח על בסיס הידע שצברה בעקבות רכישת קליקסופטוור לפני כשנה. השירות מאפשר לארגונים לשים את הלקוח במרכז, מייעל את ניהול שרשראות השירות ומתאים את עצמו לצרכים המשתנים של התקופה בעזרת טכנולוגיית בינה מלאכותית.

סיילספורס מתגאה בשורה של לקוחות, בהם ארגונים גדולים רבים בשוק הישראלי, ותספר על כך באירוע. בין היתר, קבוצת אירני, יבואנית מותגי העל של עולם האופנה, נמצאת בעיצומו של תהליך הטמעת חבילת המוצרים המתקדמים של סיילספורס, שכוללת את ענן המסחר Commerce Cloud וענן השיווק Marketing Cloud. דוגמה נוספת היא תנובה, שבזמן קצר לאחר פרוץ הקורונה והסגר שבא אתה העלתה לאוויר את שירות תנובה עד הבית, שאפשר רכישה ישירה של מוצריה עד לבית הלקוח. השירות הושק בהתבסס על מוצרי סיילספורס.

"סיילספורס ממשיכה להעמיק אחיזה בשווקים רבים"

אוליבייה אלבז, ראש מערך המכירות בסיילספורס ישראל וסגן נשיא בכיר לאזור EMEA בחברה, אמר כי "הקורונה האיצה את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית בישראל ובעולם. על פי דו"ח של IDC, הגידול בשימוש במחשוב הענן בישראל צפוי לעלות ב-12% – מ-468 מיליון דולר ב-2018 ל-919 מיליון ב-2024. בניגוד לענפים שנגיף הקורונה הביא בהם לטלטלות, מחשוב הענן הוכיח את עצמו כחסין מפני המשבר. בשל עובדת היות הענן גמיש, הוא מסייע לארגונים להתמודד עם האתגרים התפעוליים והכלכליים שהביא המשבר. היתרונות הללו – גמישות, יכולת הסתגלות, מהירות, עלויות משתנות – מאפשרים דרכים חדשות לניהול העסק, המותאמות למציאות ימינו".

הוא הוסיף כי "סיילספורס המשיכה בשנה האחרונה להעמיק אחיזתה בתחומים רבים, ובהם ביטוח, פינטק, בריאות וזירות מסחר של קמעונאיות ויבואניות בתחומי הלייף סטייל ומוצרי הצריכה. המסחר במדיה הדיגיטלית אינו טרנד חולף או מגמה אופנתית, הקורונה הוכיחה לנו שמדובר בצורך קיומי להמשכיות העסקית".

תפקיד מרכזי באקו-סיסטם המקומי

לסיכום ניתן לומר שסיילספורס משחקת תפקיד מרכזי באקו-סיסטם המקומי, עם רשת שותפים רחבה של חברות ישראליות שמפתחות את המוצרים שלהן על גבי הפלטפורמות המתקדמות שלה, כ-700 עובדים ושלושה מרכזי פיתוח הפזורים בתל אביב, פתח תקווה ונצרת.

בשנים האחרונות, סיילספורס ביצעה השקעות משמעותיות בשוק המקומי, הרחיבה את פעילותה וביססה את ישראל כמרכז טכנולוגי ואסטרטגי עבור החברה. כמו כן, היא הגדילה את היקף השקעותיה בחברות ישראליות באמצעות קרן ההשקעות האירופית שלה, EMEA Salesforce Ventures, והקצתה לשם כך 125 מיליון דולר בשנה. קרן זו השקיעה עד כה במגוון חברות סטארט-אפ חדשניות בענפי המשק השונים.

אירועים קרובים