תוכן שיווקי

צפו: וובינר שמדגים פיתוח Low-Code בפעולה

09/09/2020 15:53
סימנס

ב-1 בספטמבר האחרון, מאות אנשים ברחבי העולם השתתפו ב-Mendix World – הכנס הווירטואלי הגדול ביותר שנערך בנושא ה-Low-Code. המשתתפים קיבלו כלים, ידע, תהלכים והשראה שישמשו אותם להאיץ את תהליכי הפיתוח שתומכים בטרנספורמציה דיגיטלים על ידי שימוש בפלטפורמת Low-Code לפיתוח אפליקציות.

לאורך העשור האחרון, לא מעט ארגונים התמודדו עם אתגרים רבים, בעיקר סביב שיתוף הפעולה בין ה-IT לביזנס. צרכני הפתרונות של מערכות ה-IT טענו, וחלקם עדיין טוענים, שטכנולוגיות המידע הנוכחיות פותרות את הבעיות של אתמול ולא את אלה של מחר. מהצד השני, גופי ה-IT בארגונים סבלו ממחסור תמידי במשאבים ובידע על מנת להתמודד עם כמות ומורכבות הדרישות. בסביבה העסקית הנוכחית, ובעיקר לאור משבר הקורונה, זוהי פשרה שלא ניתן להמשיך לחיות איתה.

בנוסף, קצב ההאצה הדיגיטלי, שבא לידי ביטוי כמעט בכל אינטראקציה שאנחנו מקיימים עם העולם, מביא אתו את הגברת הדרישה לאפליקציות ארגוניות ועסקיות. על פי גרטנר, עד 2024, כ-65% מהטכנולוגיות לפיתוח אפליקציה יהיו מבוססות על Low-Code. לעומת זאת, משאבי ה IT רק הולכים ומצטמצמים.

החזון של מנדיקס: להעצים את שיתוף הפעולה בין ה-IT לביזנס

כשמייסדי מנדיקס (Mendix) הקימו את החברה והחלו לעבוד על פלטפורמת ה-Low-Code שלה, מה שעמד לנגד עיניהם הוא לפתור את הבעיות שבשיתוף הפעולה בין ה-IT לביזנס. הבנת הצרכים ואפיון הפתרונות לקחו זמן רב מדי עד לבנייתם ובהתאמה, העלויות היו גבוהות מדי, מה שהשאיר את הסטטוס-קוו – ואת זה הם רצו לפתור.

מנדיקס, שבבעלות סימנס (Siemens Digital Industries Software), מובילה את שוק ה-Low-Code על ידי שבירת האיים שבין היחידות העסקיות והמחשוביות בארגון, ומאפשרת פיתוח אפליקציות במהירות עם פחות משאבים. זאת, על ידי פיתוח ב-Drag & Drop (הן של ממשק משתמש והן של לוגיקה עסקית) ויכולות איטגרציה לאקו-סיסטם המלא של הארגון – מערכות ERP ,CRM וכדומה.

באמצעות הפתרון של מנדיקס, Citizen Developers – מונח שמתאר את מלוא פוטנציאל המפתחים בארגון שאינם אנשי פיתוח תוכנה – ומפתחי תוכנה יכולים לקחת חלק מרכזי בפיתוח האפליקציות שמותאמות לצרכי הארגון, כאלה שיפתרו את הבעיות העסקיות והאתגרים של מחר ויצעידו את הארגון קדימה. כך, יתאפשר לארגון לפתח אפליקציות שיספקו חוויית משתמש בכל פלטפורמה – מובייל או דסקטופ.

שיתוף פעולה נמצאת בליבה של מנדיקס ועל כן, ניהול הדרישות והתוצרים מבוצע כולו בתוך הפלטפורמה. יצירת משובים וניהול תהליכים אג'יליים מבטיחים תוצרים ברמת איכות גבוהה ובעלות נמוכה יותר, בעיקר משום שעלויות ה-Rework קטנות.

לסיכום, לא מעט ארגונים משתמשים בפלטפורמות Low-Code על מנת להניע את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטליים שלהם. עם אפליקציות שמשפרות את היעילות הארגונית, מודרניזציה של מערכות לגאסי, תמיכה בחדשנות וכמובן, שיפור חוויית הלקוח, ה-Low-Code מייצר הזדמנויות להשגת עליונות על פני המתחרים.

מעוניינים ללמוד יותר על Low-Code application development ומנדיקס? צפו בוובינר "Low-code Development in Action" של Siemens Digital Industries Software.

אירועים קרובים