לפעמים חלומות מתגשמים: משחקים בינגו ומסייעים לילדים חולים

חלומותיהם של השניים ושל 60 ילדים נוספים, המתמודדים בשלב כה מוקדם בחייהם עם מחלה קשה, יוגשמו בזכות פעילות תרומה עם תוכן חדשני במשחק בינגו בליץ ● מאחורי היוזמה עומדות חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה ועמותת Make-A-Wish Israel

פלייטיקה, Make-A-Wish Israel ושחקני בינגו בליץ מגשימים חלומות לילדים חולים. צילום: יח"צ

חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה (Playtika) ועמותת Make-A-Wish Israel החליטו להגשים חלומות ליותר מ-60 ילדים המתמודדים עם מחלה קשה.

במסגרת היוזמה היפה, פלייטיקה פיתחה פיצ'ר ייחודי במשחק הרשת הפופולרי ביותר בעולם, "בינגו בליץ", באמצעותו השחקנים יוכלו להתקדם במשחקם על ידי צביעת ציורים המשקפים משאלות אמיתיות של ילדי עמותת Make-A-Wish, בישראל ובעולם כולו.

בסך הכל תתרום פלייטיקה לטובת הפעילות 100 אלף דולר, באמצעותם יגשימו משאלות לעשרות ילדים חולים מכל רחבי תבל.

החל ממחר (ה') ולמשך ארבעה ימים, משחק הבינגו החינמי, הפופולרי ביותר ברשת ובכל העולם, Bingo Blitz – שהוא חלק מפרוטפוליו המשחקים של חברת פלייטיקה – יאפשר לשחקנים להגשים את משאלות ליבם של ילדים חולים, המתמודדים עם מחלות קשות מסכנות חיים. היוזמה באה מתוך ההבנה כי הגשמת המשאלות תצליח לתמוך ולחזק את הילדים מבחינה רגשית ופיזית.

צביעת הציורים שבהם מתועדות המשאלות תתרום כסף להגשמתן. צילום: יח"צ

צביעת הציורים שבהם מתועדות המשאלות תתרום כסף להגשמתן. צילום: יח"צ

איך זה עובד?

במסגרת המשחק "בינגו בליץ", השחקנים יכולים לצבוע מגוון ציורים, כאשר כל ציור מייצג משאלות אמיתיות של ילדים חולים מישראל ומהעולם. כחלק מההתקדמות במשחק הבינגו, השחקנים "זוכים" בצבעים, באמצעותם יצבעו את הציורים. כל ציור שיושלם על ידי השחקן, יתורגם לתרומה מחברת פלייטיקה ל-Make-A-Wish, שתאפשר להפוך את משאלות הילדים למציאות.

דודו דהן, מנכ"ל בינגו בליץ, ציין כי, "אנו גאים לשתף פעולה עם Make-A-Wish ולתמוך בעבודתם החיונית והחשובה. אנו מאמינים כי מיליוני השחקנים של בינגו בליץ יצליחו להנות מהתוכן הייחודי, שפיתחנו במיוחד בשביל האירוע תרומה, שיעשיר את חוויית המשחק, ובו-זמנית יקדמו מטרה נעלה ויצליחו להעלות חיוך על פניהם של ילדים ברחבי העולם. מבחינתנו זו דרך מצוינת להראות שמשחקים הם לא רק דרך להעביר את הזמן, אלא יכולים להוות כוח אמיתי לטובה. פלייטיקה, התורמת רבות לקהילה, הראתה זאת במהלך השנים עם מגוון תרומות ופעילויות ההתנדבות מגוונות".

דניס בר אהרון, מנכ"לית ומייסדת משותפת, Make-A-Wish ישראל, ציינה כי, "אני מודה לצוות הקריאטיבי של בינגו בליץ, שיצרו את הקמפיין מתוך תחושת שליחות וכחלק מה-DNA של החברה לנתינה ועזרה לקהילה. באופן יצירתי הם הצליחו לייצר פיצ'ר המייצר מעורבות מצד השחקנים ומודעות לעשייה חברתית חשובה, שתשפיע על חיי ילדים חולים ובני משפחותיהם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דינה

    רעיון נפלא מחמם לב ,ובוודאי משמח את מי שבשיגרה מאותגר

אירועים קרובים