תוכן שיווקי

רד-האט מביאה את ה-וירטואליזציה לעידן ה-Cloud-Native

Red Hat OpenShift ו-OpenShift Virtualization מקלות על הסבה וחידוש יישומים קיימים על פלטפורמת הקוברנטיס המקיפה ביותר בתעשייה

30/08/2020 15:18
אשש בדאני, סגן נשיא לפלטפורמות ענן ברד-האט. צילום: יח"צ

רד-האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על זמינותה של Red Hat OpenShift 4.5 – גרסה עדכנית ביותר של פלטפורמת הקוברנטיס המקיפה ביותר בתעשייה. גרסה זו כוללת את OpenShift Virtualization, שמטרותיה הן לסייע לארגונים לצמצם מחסומים בין תשתיות מסורתיות לתשתיות מוטות ענן (Cloud Native) ולהגדיל שליטה על משאבים מבוזרים.

יותר מ-2,000 לקוחות בעולם משתמשים ב-Red Hat OpenShift להעצמת תשתיות מוטות ענן. ארגונים רבים משתמשים בה לקידום האסטרטגיה שלהם לא רק עבור טרנספורמציה דיגיטלית של פעילויותיהם, אלא גם לבידול השירות שאותו הם מציעים בשווקים יותר ויותר תחרותיים.

לפי חברת המחקר גרטנר, "עד 2022, יותר מ-75% מהארגונים הגלובליים יריצו יישומי קונטיינר בייצור – גידול משמעותי לעומת פחות מ-30% ב-2019". בעוד דו"ח זה מצביע על כך שיישומים מוטי ענן הם העתיד של חדשנות עסקית ופיתוח אפליקציות חדשות, הרי לארגונים רבים עדיין יש השקעות גדולות ביישומים עסקיים קריטיים שפועלים כמכונות וירטואליות מסורתיות (VMs).

כלי וירטואליזציה ללא עלות נוספת

Red Hat OpenShift 4.5 כוללת את OpenShift Virtualization ללא עלות נוספת. תוספת זו מאפשרת העברת עומסי עבודה מבוססי VM סטנדרטיים לקוברנטיס, ומסייעת בביטול תהליכי העבודה ומערכי הפיתוח הנפרדים שבדרך כלל קיימים בין מערכי יישומים מסורתיים וכאלה שהינם מוטי ענן.

OpenShift Virtualization, שנגזרה מפרויקט הקוד הפתוח KuberVirt, מאפשרת לארגונים לפתח, לפרוס ולנהל יישומים המורכבים ממכונות וירטואליות לצד פונקציות קונטיינרים ונטולות שרת (Serverless), בפלטפורמת קוברנטיס מודרנית אחת, שפועלת על תשתיות חומרה פיזית. רד-האט מקדמת עם הכלי החדש מערכי יישומים מסורתיים אל שכבה של חדשנות פתוחה, ומאפשרת ללקוחות לבצע, בקצב שלהם, טרנספורמציה אמיתית.

גמישות מוגברת ובחירה עבור התשתית

Red Hat OpenShift 4.5 כוללת גם אוטומציית Full Stack עבור פריסות vSphere, מה שמאפשר לפרוס אותה "בלחיצת כפתור" מעל כל סביבות ה-vSphere הנתמכות. עם אוטומציית Full Stack צריך מנהל המערכת רק לספק הרשאות לפריסת vSphere וכלי ההתקנה מקצה את כל המשאבים הדרושים, ומאפשר חוויית התקנה ראשונית מהירה, וניהול ותחזוקה שוטפים קלים יותר. יכולת זו מתווספת לתמיכת OpenShift בפריסות vSphere על תשתית קיימת, מה שמספק למנהלי מערכת את הגמישות לפרוס את הכלי בסביבות vSphere מותאמות ללקוחות.

במשך הזמן התרחבה חוויית ההתקנה של אוטומציית Full Stack והיא כוללת את AWS, Google Cloud Platform, Microsoft Azure, Red Hat Virtualization ו-Red Hat OpenStack Platform, מה שמאפשר ללקוחות לפרוס OpenShift clusters ברחבי עננים שונים ובאתרי לקוחות עם אותה חוויה אוטומטית במלואה. עתה, עם אוטומציית פריסות vSphere מלאה, רד-האט מקלה על ארגונים להריץ פלטפורמת קונטיינרים ארגוניים על תשתית וירטואלית קיימת ומספקת לארגונים בחירה גדולה עוד יותר של פלטפורמת התשתית שלהם.

אשש בדאני, סגן נשיא לפלטפורמות ענן ברד-האט, אמר כי "מאז פיתוחה, פעלנו להפוך את Red Hat OpenShift לפלטפורמה המאפשרת ללקוחות לאמץ גישות מוטות ענן ובמקביל לתמוך ביישומים מסורתיים קיימים. OpenShift ממשיכה להוביל על ידי הבאת הקוברנטיס ל-וירטואליזציה בלי לגרור אותו בחזרה לתשתיות וירטואליזציה ותיקות (לגאסי). עם OpenShift יכולים לקוחותינו לקדם את התשתית שלהם כדי ליהנות מיתרונות חידושים מוטי ענן בלי להזניח השקעות עבר בתשתיות".

אירועים קרובים