3M ומתן-United Way יסייעו לקהילות שנפגעו מהקורונה

במסגרת התוכנית המשותפת יחולקו מענקים למספר מטרות, ביניהן להפגת בדידות בקרב קשישים, מתן מחשבים למשפחות עם ילדים שאין להם מחשב וחלוקת ציוד מיגון למתנדבים ● מעבר לתרומה הכספית, עובדים ב-3M ישראל יתנדבו בפרויקטים השונים

הכתיבה אילוצים לפעולה נרחבת ותובענית של שע"מ. הקורונה. אילוסטרציה: BigStock

שיתוף פעולה בינלאומי בין חברת ההיי-טק 3M והארגון החברתי United Way מגיע גם לישראל: שני הארגונים יתמכו בפרויקטי סיוע לאנשים שנפגעו ממשבר הקורונה בארץ ובאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) בכלל – בהיקף כולל של 20 מיליון דולר.

ישראל היא אחת מ-12 מדינות ב-EMEA שבהן יקבלו את המענקים של 3M, שיופנו לפרויקטי סיוע בתחומי התזונה, הבריאות הפיזית והנפשית, החינוך, המודעות למגפת הקורונה ועוד. כל זאת, בהתאמה לצרכים המקומיים הדחופים ביותר ולהיקף התפשטות הנגיף במדינה.

בישראל, התוכנית תבוצע על ידי 3M ומתן-משקיעים בקהילה, שמייצג את United Way בארץ. אלה יחלקו את המענקים למספר פרויקטים, ביניהם פעילות להפגת בדידות בקרב קשישים, מתן מחשבים למשפחות עם ילדים שאין להם מחשב בבית וחלוקת ציוד מיגון למתנדבים. מעבר לתרומה הכספית, עובדי 3M ישראל יתנדבו בפרויקטים השונים ויתרמו מזמנם.

איזבל צדיקוב, מנהלת שלוחת 3M בישראל, אמרה כי "מאז ומעולם אנחנו פועלים לטובת שמירה על מיגון, בטיחות ובריאות של אנשים, ושיפור איכות חייהם. יש לנו את הכוח המניע, היכולת והכוונה לעשות זאת. במסגרת התוכנית נסייע, גם בישראל, למגוון אוכלוסיות, כגון ילדים וקשישים, על מנת שיוכלו להמשיך בלימודים מהבית, ולהתמודד עם ההשלכות של הריחוק החברתי והבדידות במהלך תקופה בלתי רגילה זו".

עינת רובינשטיין, סמנכ"לית מתן- United Way Israel, ציינה ש-"ארגון United Way העולמי מסייע לקהילה יותר מ-130 שנים, אולם היקפו של משבר הקורונה והשפעותיו מרחיקות הלכת על בריאותם של אנשים, המוביליות החברתית, הכנסתם והביטחון התעסוקתי שלהם הציב רף חדש של אתגרים שיש לתת להם מענה. אנחנו מתמחים בייזום וניהול של פרויקטים חברתיים בשיתוף חברות וארגונים ויחד עם 3M בנינו תוכנית לשפר את חייהם של חלק מהאוכלוסיות שנפגעו באופן הקשה ביותר ממשבר הקורונה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים