One1 יישמה מערכת מיחשוב אינטגרטיבית באמבר; היקף הפרויקט: 15 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, שעלה לאוויר בימים אלה, יושמה גם מערכת מידע המאפשרת סידור אופטימיזציה של הובלות ובוצעו פיתוחים המותאמים לדרישות אמבר, כגון: מסופונים, מודול ההזמנות, המשלוחים וכן התממשקות למגוון מערכות ● מ-One1 נמסר, כי מדובר בפרויקט מן המורכבים שביצעה One1ERP

One1ERP מקבוצת One1 יישמה מערכת ERP חדשה במפעל התערובת אמבר. לדברי החברה – הפרויקט הוא מן המורכבים שביצעה. הפרויקט, שהחל לפני כשנה ועלה לאוויר בימים אלה, כלל הטמעה ויישום של מערכת אינטגרטיבית המתממשקת למערכות כגון MES ו-Format. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-15 מיליון שקלים.

מ-One1 נמסר, כי מורכבותו של הפרויקט נעוצה בצורך לשמר את היסטוריית הפעילות של החברה, ולכן – נשמרה רציפות של כל הנתונים מהמערכות הישנות. כך, מסרה החברה, במטרה להעניק פתרון כולל ומלא למגוון הטכנולוגיות בהם משתמשת אמבר, בוצעו פיתוחים המותאמים לדרישות הלקוח, כגון: מסופונים, מודול ההזמנות, המשלוחים וכן התממשקות למגוון מערכות.

במסגרת הפרויקט יושמה גם מערכת מידע המאפשרת סידור אופטימיזציה של הובלות (TMS). המערכת נותנת לאמבר פתרונות בתחומים הבאים: תפעוליים, טכנולוגיים ובשרות לקוחות.

הפרוייקט נוהל על ידי טלי ספינר בשיתוף עם ליטל מנור מחברת סקר, שהייתה אמונה על בדיקות המערכת וליווי הפרוייקט מצד הלקוח. הוא נפרש על שני מרכזי הייצור של אמבר – האחד ממוקם בצפון, באזור התעשייה של גרנות, והשני בדרום, סמוך לקיבוץ דביר. כמו כן, הפרויקט יושם בשישה מרכזי מזון לרפת שבבעלות אמבר, וכל החברות שהינן בבעלות חלקית של אמבר מתממשקות אף הן למערכת החדשה.

לדברי שי אוזון, מנכ"ל One1up, "העובדה שמדובר בחבילת תוכנה מקומית בעלת יכולת התאמה גבוהה, כמו גם העושר הפונקציונאלי של החבילה, אפשרו ללקוח ליישם פתרון מתאים לצרכיו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים