בעקבות החרם האמריקני: וואווי מפסיקה את ייצור ה-Kirin – שבב הדגל שלה

ריצ'ארד יו, מנכ"ל חטיבת עסקי צרכנים בחברה: "הלחץ המתמשך של ארצות הברית על ספקי החברה הפך את ייצור השבב לבלתי אפשרי עבור החברה ... החל מה-15 בספטמבר לא נוכל לייצר את מעבד הדגל שלנו Kirin ... זוהי אבידה גדולה מבחינתנו"  

עוד חרם. וואווי

הסוף לשבב ה-Kirin של וואווי: על רקע החרם האמריקני על ענקית התקשורת הסינית, הודיעה זו כי תפסיק את ייצור השבב בחודש הבא.

ריצ'ארד יו, מנכ"ל חטיבת עסקי צרכנים בחברה, סיפר לעיתון הכלכלי הסיני Caixin, ש"הלחץ המתמשך של ארצות הברית על ספקי החברה הפך את ייצור השבב לבלתי אפשרי עבור החברה … החל מה-15 בספטמבר לא נוכל לייצר את מעבד הדגל שלנו Kirin … זוהי אבידה גדולה מבחינתנו",  אמר יו.

מלחמת הסחר של הממשל האמריקני נגד ענקית הטכנולוגיה הסינית נמשך כבר יותר משנה, ובאחרונה אף מונע מיצרניות זרות שמשתמשות בטכנולוגיה וברישיונות אמריקניים למכור את מוצריהן לוואווי.  הצווים האמריקניים מונעים מ-TSMC ומסמסונג לייצר שבבים עבור וואווי, וללא שותפת ייצור – וואווי לא יכולה לייצר שבבים.

בנוסף, הממשל האמריקני מנהל קמפיינים בקרב בנות בריתה של ארה"ב בניסיון לשכנעם להיפרד מהטכנולוגיה של וואווי, בטענה כי הענקית הסינית מהווה סיכון לגניבת נתונים שיועברו לממשל הסיני.

וואווי מכחישה את הטענות, אבל השפעתה של ארה"ב משיגה תוצאות, כמו כמה מדינות שהחליטו לאסור על חברות התקשורת רכישת ציוד חדש של וואווי, כשהאחרונה בהן הייתה בריטניה.

לעובדה זו תהיינה כמובן השלכות על מוצרים נוספים של וואוי, כמו נתבים, מתגים והתקנים נוספים שמשתמשים בשבב ה-Kirin, וכמובן הסמארטפונים שלה, שבלי ה-Kirin עלולים לאבד כמעט כל דבר שמייחד אותם מן המתחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים