Pixel מתקפל של גוגל? יש סיכוי

מסמך שאותר על ידי אתר 9to5Google מספק רמז לכך, שגוגל מפתחת גירסה של אנדרואיד למכשיר מתקפל ולסידרה של מכשירים נוספים.

מתי יגיע מכשיר מתקפל של גוגל? צילום: BigStock

האם גם גוגל (Google) תשיק Pixel מתקפל? מסמך שאותר על ידי אתר 9to5Google מספק רמז לכך, שגוגל מפתחת גירסה של אנדרואיד למכשיר מתקפל ולסידרה של מכשירים נוספים.

המסמך מפרט גירסה של מערכת הפעלה לכל מכשירי Pixel שהושקו מאז דגם ה-Pixel 2, בהם דגמי ה-Pixel 4a, ה-Pixel 4a 5G, ה-Pixel 5 והמכשיר שעדיין לא הוכרז – ה-Pixel 5a (ששם הקוד שלו הוא barbette), ובנוסף שלושה מכשירים בפיתוח, המכונים בשמות הקוד raven, oriole ו-passport.

המסמך אינו מפרט את תצורת הדגמים המכונים raven ו-oriole, אבל מתייחס לדגם ה-passport במפורש כאל מתקפל. שלושת הדגמים האלה מתויגים תחת Q4 2021, מה שאולי מרמז ש-Pixel מתקפל יגיע לשווקים כמוצר מן המניין.

עוד עולה מן המסמך, כי ה-Pixel 4a 5G ו ה-Pixel 5 מתוכננים להשקה בחודש אוקטובר תחת הכותרת "השקות הסתיו של גוגל", וה- Pixel 4aכנראה יידחה.

מעבר לכל אלה, מוזכר במסמך בפירוש דגם ה-Pixel 5a ותאריך השקה Q2 2021 המקושר אליו, ובנוסף, אם להסתמך גם על אזכור ראשון שלו ב-AOSP (ר"ת של Android Open Source Project), הוא יהיה כנראה "מכשיר אמצע שנה מוזל".

למרות כל אלה, רצוי לזכור שהמסמכים הפנימיים – על אף שיש בהם רמזים להשקות עתידיות של דגמי ה-Pixel – מטרתם העיקרית היא פיתוחי אנדרואיד, ולכן ייתכן שאינם משקפים את התוכניות הממשיות של צוותי החומרה של גוגל, וייתכן שחלק מן הדגמים המוזכרים בהם לא יגיעו לכדי ייצור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים