על רקע משבר האבטלה: אסקיולינק תעניק קורסי חינם למובטלים

יוכלו להשתתף ללא עלות באחד מ-50 קורסי היי-טק מקצועיים שייפתחו, במגוון מקצועות מבוקשים, בהם פייטון, React, AWS, סייבר, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, ניהול פרויקטים, חוויית משתמש UI/UX ועוד

גלעד רבינוביץ, מנכ''ל קבוצת אסקיולינק. צילום: יח"צ

חברת אסקיולינק (SQLink) נרתמת לטובת נפגעי התעסוקה בקורונה ותאפשר למובטלים לרכוש ידע וכלים בקורסי היי-טק מקצועיים, שיסייעו להם לחזור במהרה למעגל העבודה.

החברה מתעתדת לפתוח בחודשים הקרובים כ-50 קורסים שונים, והחליטה להקצות לטובת מובטלים נפגעי קורונה 25% מהמקומות, ללא תשלום (שווי עלות כל קורס הינו כ-6,000 שקלים).

הקורסים שייפתחו הינם במקצועות הנדרשים ביותר בתעשיית ההייטק ומועברים אונליין (לא מוקלטים מראש) על ידי מרצים מהמובילים והמוכרים בשוק, כולל ליווי אישי, תרגול מעשי, מטלות ומבחנים. כל קורס הוא בהיקף של 30-60 שעות ומתפרס על פני 10 מפגשים.

כל הקורסים יתקיימו על ידי מרכז ההכשרות של החברה למקצועות ההיי-טק, SQLabs, המציע מגוון של הכשרות בתחומים מגוונים ממוקדי טכנולוגיה במקצועות המבוקשים ביותר בהיי-טק: פייטון,  React, AWS, סייבר, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, ניהול פרויקטים, חוויית משתמש UI/UX וקורסים נוספים במיומנויות רכות, כגון: NLP, ניהול תקשורת, פרזנטציה אפקטיבית, פיתוח מנהלים עוד.

גלעד רבינוביץ, מנכ"ל אסקיולינק, אומר: "אסקיולינק מאמינה בהתפתחות המקצועית של העובדים. כחברה בעלת רקורד רב שנים של אחריות חברתית ומעורבות בקהילה גם בשגרה ולכל אורך השנה, דווקא עכשיו, כשכולם נאנקים תחת גזירות הקורונה, וכחברה הנמצאת בחזית הטכנולוגיה, מצאנו לנכון לנצל את הניסיון שלנו בהדרכות והכשרות כדי להנגיש אפשרות מעשית, כזו שתאפשר למחפשי עבודה התחלה של תהליך שיעזור להם להשתלב מחדש בשוק העבודה. חשוב להדגיש, כי כל הקורסים כוללים תכנים עשירים, שהותאמו לתחום הנלמד ותוך התחשבות בקוצר הזמן העומד לרשות מחפשי העבודה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוניק

    הי מעונינת בקורסים של מיומנויות רכות כמו nlp ואני מובטלת כבר זמן רב אשמח לשמוע פרטים תודה מוניק

  2. ניר שילוני

    ישר כח! איזו יוזמה יפה. תבורכו

אירועים קרובים