תוכן שיווקי

"הדרישה בעולם, וגם בארץ, היא למחשוב קצה בניהול מרכזי"

מיכאל אטדגי, מנהל מותג BIG, מספר על הבחירה בחברת ההפצה ויז'ואל ד.ג. כמפיצה הבלעדית של מוצריה בארץ

30/07/2020 15:49
מיכאל אטדגי, מנהל מותג ביג. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"הדרישה בעולם, וגם בארץ, היא למחשוב רזה. ארגונים עובדים כיום בתצורת VDI – וירטואליזציה של תחנות קצה, ומחשבים רזים הם הפתרון הטוב ביותר עבורם", כך אמר מיכאל אטדגי, מנהל מותג ביג (BIG).

מאז 2003, ביג מתמחה במתן פתרונות במחשוב רזה. היא מתמקדת במתן פתרון כולל ללקוחותיה, על ידי שימוש במגוון מוצרים ומערכות הפעלה, על מנת לספק פתרונות בכל המצבים: בסביבת SBC (ר"ת Server based Computing), בסביבה מקומית, Client Server ובסביבה וירטואלית. מוצרי החברה ניתנים לשדרוג בצורה מודולרית ופשוטה, ותומכים בכל מערכות ההפעלה הקיימות בשוק. כך, הלקוחות מקבלים מוצר בעל אורך חיים של 10 שנים ויותר. כל תחנות הקצה נשלטות מרחוק על ידי תוכנת ניהול, שדרכה ניתן לבצע כל הגדרה, שינוי ועדכון – מנקודה מרכזית אחת ובלא צורך בטכנאים בשטח.

ביג הובילה את תחום התחנות הרזות בארץ, ובמהלך השנים הטמיעה אלפי תחנות לגופים וחברות במשק הישראלי ואף בחו"ל. לחברה מאות לקוחות, מכלל המגזרים במשק, ביניהם: צה"ל, משרדי הממשלה והרשויות המקומיות, בזק, סלקום, בנק הפועלים, Cal, כביש 6, פיצה דומינו, ברינקס ישראל, זוגלובק ומכבי שירותי בריאות.

"השימוש בתחנות העבודה הרזות", הסביר אטדגי, "מייעל וחוסך משמעותית בעלויות הטיפול, בזמן ההשבתה ובצריכת החשמל, שכן אין צורך בתמיכה טכנית, בשדרוגים הנעשים מדי שנה ובהחלפות תחנות עבודה". לדבריו, "השימוש בהן מאפשר אבטחה מוחלטת של הנתונים, וכן שליטה ובקרה כוללות מכל עמדה בארגון, עם גישה נוחה ותמידית לחומרה ולתוכנה של המכשירים, גם כאשר מדובר במכשירים מרוחקים".

הוא אמר כי "אחד היתרונות של החברה הוא ביכולת לתפור פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח. אנחנו החברה היחידה בעולמות ה-SBC עם גמישות מירבית לייצור תחנות לפי דרישה, תהא הדרישה תובענית או מוזרה ככל שתהא. לדוגמה, מחשב מוקטן עם ארבע יציאות רשת, יציאות rs232 או GPU מובנה על הלוח בסטנדרטים גבוהים".

אטדגי הוסיף ש-"הבחירה ב-ויז'ואל (Visual), שהינה חברה המתמחה בהפצת מחשוב מהמובילות בישראל, הינה טבעית, במיוחד לאור הרצון להגיע לחברות המחשבים והחנויות המקומיות, המכסות פלח שוק גדול מאוד מלקוחות ה-SMB בישראל".

אלון עילם, מנכ''ל ויז'ואל ד.ג. צילום: יח"צ

אלון עילם, מנכ"ל ויז'ואל ד.ג. צילום: יח"צ

"אין גבול ליצירתיות ולפתרונות"

אלון עילם, מנכ"ל ויז'ואל ד.ג., אמר כי "אנחנו מתמחים בהפצת פתרונות מיחשוב ממגוון יצרנים – HPE, לנובו, אסוס, ארובה, QNAP ו-ADATA, ומספקים פתרונות מחשוב מתקדמים לשוק הצרכני והמסחרי באמצעות רשת ענפה של משווקים. אנחנו מעניקים ללקוחות שירותי הפצה בעלי ערך מוסף ומעניקים למשווקים שלנו גם מעטפת שירותים נרחבת – תמיכה, שירותי פריסייל, הדרכות מקצועיות ועוד. באמצעות מערך לוגיסטי מתקדם עם שטחי מחסן נרחבים ומעבדות שירות והתקנה מקצועיות, אין גבול ליצירתיות ולפתרונות שאנחנו יודעים לספק לשותפים שלנו".

ויז'ואל, אמר עילם, כוללת צוות מכירות ופריסייל מהמקצועיים בשוק. לדבריו, "נגדיל באופן משמעותי את הפריסה של ביג ונהפוך יחד את הפתרון למוביל בתחומו בשוק הישראלי. אנחנו סומכים על המשווקים והשותפים שלנו, שעובדים גם מול ארגוני אנטרפרייז וגם מול SMB, לזהות את הפוטנציאל הגלום במוצרי ביג. כך מוצרי ביג יהוו חלק מפרויקטים של סביבות IT, הכוללים אחסון, שרתים, ארונות, תקשורת, תחנות קצה, מחשבים ניידים ומסכים. בדרך זו נוכל להעשיר את הערך מוסף ש-ויז'ואל מעניקה לשותפים שלה".

"כיום", סיכם אטדגי, "אנחנו מוכרים אלפי תחנות עבודה של ביג בשנה. אנחנו מאמינים כי שיתוף הפעולה עם ויז'ואל יגדיל את הפעילות במאות אחוזים".

אירועים קרובים