חדש בספוטיפיי: פודקאסטים משולבי וידיאו

כדי להתחרות מול יו-טיוב, ספוטיפיי מציעה תמיכה בפודקאסאים של וידיאו, הזמינים הן למשתמשים חינמיים והן למשתמשי פרימיום

מבטלת את תכונת Car View. ספוטיפיי.

ספוטיפיי (Spotify) הודיעה כי החלה לתמוך בפודקאסאים של וידיאו, הזמינים הן למשתמשים חינמיים והן למשתמשי פרימיום. לפי הודעת החברה, כל המשתמשים באזורים שבהם הפלטפורמה תומכת בפודקאסטים יוכלו כעת לא רק להקשיב להם, אלא גם לצפות בהם – הן במחשב והן בסלולר.

לעת הזאת, רק חלק מן הפודקאסטים ישדרו וידיאו לספוטיפיי. ברגע שהמשתמש ילחץ על Play – יסונכרן הווידיאו עם ערוץ האודיו, ויפעל אוטומטית.

התוספת החדשה הייתה צפויה לאחר שספוטיפיי הודיעה בחודש מאי האחרון על הסכם רישוי של 100 מיליון דולר עם ג'ו רוגן, בעל תוכנית הפודקאסט הפופלרית  "The Joe Rogan Experience", שתכניו זמינים רק ביו-טיוב וב-RSS באפליקציות הפודקאסטים ויועברו לספוטיפיי בספטמבר 2020. בנוסף, ספוטיפיי גם החלה לנסות את התכונה עם שני כוכבי יו-טיוב, זאין חיג'אזי והית' הוסאר.

באמצעות התוספת החדשה, ספוטיפיי מנסה להתחרות בתחום הפודקאסטים מול יו-טיוב (YouTube), למרות שסביר להניח שבעלי פודקאסטים ימשיכו לפרסם את התכנים שלהם גם ביו-טיוב, שבפלטפורמה שלה הם גם יכולים להרוויח כסף מהמודעות המשולבות בהם. ספוטיפיי, מכל מקום, תאפשר להם להשיג קהלים נוספים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים