רד האט תציג: אקוסיסטם טכנולוגי ו-Marketplace חדש ל-OpenShift

אמיר ציפורי: "רד האט ראתה תמיד בשותפים טכנולוגיים חלק אינטגרלי במתן פתרונות מקצה לקצה ללקוחות"

אמיר ציפורי, מנהל פיתוח עסקי לשותפים טכנולוגיים ברד האט EMEA. צילום: יח"צ

רד האט (Red Hat), חברת פתרונות הקוד הפתוח הגדולה בעולם, תקיים ביום שני 20.7 בין השעות 11:00 עד 12:30 מפגש וירטואלי מקוון, שבו תוצג מערכת הגומלין הטכנולוגית המגוונת של החברה, שמבוססת על טכנולוגיות קוד פתוח.

"המטרה שלנו היא לעזור ללקוחות ולשותפים שלנו, העובדים בסביבת קוברנטיס ובונים אפליקציות Cloud-Native, לבחור ממגוון פתרונות טכנולוגיים שקיבלו את ההסמכה (תאימות טכנולוגית) של רד האט", אומר אמיר ציפורי מרד האט. "העבודה עם הפתרונות והטכנולוגיות הללו הינה מיידית ונוחה לשימוש, יציבה ואמינה, בשילוב שירות תמיכה משותפת של רד האט והשותף הטכנולוגי", הוא מוסיף, ומציין, כי "השותפות הטכנולוגית מאפשרת ללקוחות לצרוך את הפתרון מעל Red Hat OpenShift בסביבת קוברנטיס בצורה טבעית, ומעניקה לאפליקציה את היכולת להתנהל באופן יותר אינטגרטיבי ואוטומטי מעל קוברנטיס".

במפגש הווירטואלי (ללא תשלום אך בהרשמה מראש) יוצג כיצד ניתן למנף את מערכת הגומלין הטכנולוגיות של רד האט כדי לבנות ולנהל את הדור הבא של אפליקציות Cloud-native עבור ארגונים.

במפגש תציג גם חברת, Alcide.io, הנמנית עם מערכת הגומלין של רד האט, וכן יוצג ה-Red Hat Marketplace החדש – זירת שוק פתוחה בענן, המקילה באיתור וצריכה של  אותם פתרונות וטכנולוגיות, אשר נבדקו והוסמכו, כאמור, על ידי רד האט לרוץ בסביבות מבוססות קונטיינרים בכלל, ועל OpenShift בפרט .

הדוברים במפגש יהיו אמיר ציפורי – מנהל פיתוח עסקי ברד האט לשותפים טכנולוגיים ב-EMEA, רועי צור – מנהל פיתוח עסקי לחברות תוכנה (ISV) בישראל, יוון וקפריסין, יסמינה פירארד – מנהלת אסטרטגיה ופיתוח עסקי של ISV ברד האט EMEA, ואלון ברגר – מהנדס שיווק טכני בחברת Alcide.io.

ציפורי אומר, כי במפגש יוצגו חלק מהטכנולוגיות והפתרונות החדשים וכאלה שצפויים להגיע בקרוב, בתחומים כמו אבטחה, AI/ML, DevOps, ניהול, ניטור, שו"ב ועוד. כמו כן יוסבר איך משתמשים בקטלוג הפתרונות שנבנה דרך שותפות טכנולוגית עמוקה עם חברות מובילות בעולם בתחומיהן, כולל חברות ישראליות.

 לרישום למפגש. 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים