!We תקים תשתית VMware עבור WebCollage; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט תאחד !We עשרות שרתים קיימים לחמישה שרתים מרכזיים של דל, ותשתית RAC של אורקל על גבי שני שרתים נוספים ● ואדים סולובי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של !We: "שילוב התשתית של VMware יספק ל-WebCollage רמת ביצועים גבוהה ביותר, ויאפשר הקמה של פתרון גמיש ואמין"

!We, מקבוצת חילן-טק, תקים תשתית VMware עבור סביבת ה-Pre-Production בחברת WebCollage. במסגרת הפרויקט תאחד !We עשרות שרתים קיימים לחמישה שרתים מרכזיים של דל (Dell), ותשתית RAC של אורקל (Oracle) על גבי שני שרתים נוספים. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

בנוסף, במסגרת הפרויקט יותקנו ציוד תקשורת ואבטחת מידע של סיסקו (Cisco) ומערכת אחסון של נט-אפ (NetApp) ממשפחת FAS2000. לדברי יוגב לוי שקד, מ-WebCollage, "בשנים האחרונות, וירטואליזציה היא שם המשחק. לא רק שאנחנו חוסכים בכסף ובכוח אדם – אנו גם תורמים לסביבה. בחרנו ב-!We בגלל הניסיון ארוך השנים שיש לה בפעילות וירטואליזציה, וגם מאחר והיא שותפת פרימיום של VMware בישראל, מה שנותן לנו הרבה ביטחון".

ואדים סולובי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של !We: "שילוב התשתית של VMware יספק ל-WebCollage רמת ביצועים גבוהה ביותר, ויאפשר הקמה של פתרון גמיש ואמין".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים