משרד התקשורת עובר לסיילספורס: יטמיע מערכת CRM בענן של החברה
מטרת הפרויקט היא להסב מערכות וממשקי משתמש, לקצר את זמן התגובה, לשפר ולאחד תהליכי עבודה משרדיים, ולחסוך במשאבים ● הוא יבוצע על ידי WeDoIt ועלותו עומדת על חמישה מיליון שקלים
משרד התקשורת עובר לענן של סיילספורס: WeDoIt תתחיל בקרוב בביצוע פרויקט העברת ה-CRM של המשרד לתשתית של ענקית הענן, לאחר שזכתה במכרז. עלות הפרויקט לא פורסמה, אולם על פי הערכות בשוק היא עומדת על חמישה מיליון שקלים.
במשרד התקשורת אומרים כי מטרת הפרויקט היא להסב מערכות וממשקי משתמש, לקצר את זמן התגובה, לשפר ולאחד תהליכי עבודה משרדיים, ולחסוך במשאבים. כך, לדבריהם, ישופר השירות לציבור.
השלב הראשון בפרויקט הוא פיתוח מערכת CRM לטיפול בפניות הציבור. המערכת תאפשר קליטה של הפניות, וכן ניהול ומעקב אחר בקשות לקבלת מידע ואחר תלונות הציבור על גופים מפוקחים. כמו כן, תפותח מערכת רישוי – להנפקת רישיונות והיתרים בתחומי הטלקום והדואר. המערכת תכלול מאגר של רישיונות התקשורת הכלליים והמיוחדים שניתנים לחברות השונות, ותטפל בתהליכי ההנפקה, תשלום האגרה, התיקונים והחידושים, הביטול וההתליה, וניהול הערבויות. בשלב הבא יפותחו מערכת דיווחים מגופים מפוקחים, שתאפשר קליטה וניהול של הדיווחים התקופתיים שהם מעבירים למשרד התקשורת, ומערכת מספור, לניהול כלל מספרי הטלפון במדינה הלאומי, וכן הקצאות מספור והודעות.
שלשום (ב') התקיימה פגישה להתנעת הפרויקט, בנוכחות הנהלת משרד התקשורת ונציגי WeDoIt. במהלך הפגישה הוצגו וסוכמו תכולת הפרויקט, מנהליו, בעלי התפקידים, תחומי האחריות ולוחות הזמנים. כמו כן, הוצגה בה תוכנית העבודה ושוקפו הנושאים המרכזיים שבהם המשרד מטפל בתחום פניות הציבור, בעולמות הטלקום, הפיקוח האלחוטי והדואר, וכן הפניות המתקבלות בקשר לבנק הדואר ולמועצה לשידורי כבלים ולוויין.
שושי בן אהרון, מנהלת אגף בכירה לטכנולוגיות דיגיטליות ומידע במשרד התקשורת, אמרה כי "שדרוג המערכות במשרד הינו הכרחי, על מנת לנהל באופן מיטבי את המידע על שוק התקשורת, לנתח אותו, לקבל החלטות, לייעל תהליכים, לצמצם ביורוקרטיה ולקצר לוחות זמנים – לטובת הציבור, הגופים המפוקחים ועובדי המשרד".
מישהו מכיר את האינטגרטור המוזכר בכתבה? לא הצלחתי לאתר אותו במרשתת