מוטי קירשנבאום פורש משטראוס מים; מונה לסמנכ"ל מערכות המידע של פז

טרם מונה לו מחליף ● הוא ייכנס לתפקידו בפז בחודש הבא, לאחר שהחברה התנהלה ללא מנמ"ר במשך שנתיים

מוטי קירשנבאום, סמנכ"ל מערכות המידע של פז. צילום פרטי

מוטי קירשנבאום, מנמ"ר שטראוס מים, מסיים את תפקידו בחברה לאחר שש שנים בתפקיד. קירשנבאום יחל בחודש הבא לשמש כסמנכ"ל מערכות המידע של קבוצת פז – כך נודע לאנשים ומחשבים.

לקירשנבאום תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב ו-UCI. בטרם הצטרף לשטראוס מים, הוא הוביל את היחידות הגלובליות של תחומי הדטה, ה-BI וה-CRM בטבע, ולפני כן הוא היה מנהל פרויקטים באמדוקס ומפתח תוכנה באינטל.

שטראוס מים, מקבוצת שטראוס, מתמחה בפתרונות טכנולוגיים למי שתייה. היא נוצרה לאחר שב-2009 רכשה שטראוס את תנה תעשיות, שהיא בעלת המותג תמי 4, ומיזגה אותה עם H2Q, שבה השקיעה לפני כן.

בשש השנים האחרונות היה קירשנבאום שותף בקביעה ובהוצאה לפועל של האסטרטגיה הרב שנתית של שטראוס מים בתחומי מערכות המידע והדיגיטל. בין היתר, בתקופתו הוחלפו כל מערכות הליבה המיושנות שלה בפלטפורמות ענן והוטמע CRM חוצה חברה, מבוסס סיילספורס, ששינה את מודל ההפעלה ופישט תהליכים מסורבלים. כמו כן, החברה השלימה טרנספורמציה דיגיטלית ובנתה מסע לקוח דיגיטלי שלם בעולמות השירות והאי-קומרס – מה שמקנה לה יתרון תחרותי ובידול בשוק.

טרם מונה לקירשנבאום מחליף. בשטראוס מים מכהנת גם כרמלה אבנר, שהיא סמנכ"לית טרנספורמציה עסקית וניהול שותפויות, ובין תחומי אחריותה גם מערכות המידע.

פז התנהלה בשנתיים האחרונות ללא מנמ"ר קבוע, לאחר פטירתו של המנמ"ר הקודם, משה סבג ז"ל. בין היתר, המינוי התעכב עקב חילופי מנכ"לים בפז, כאשר בינואר השנה מונה לתפקיד ניר שטרן, לשעבר מנכ"ל סלקום. כעת הוחלט לבחור בקירשנבאום.

קירשנבאום אישר את הידיעה על פרישתו משטראוס מים, אולם העדיף שלא להתייחס לפרטים נוספים בשלב זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים