הסטארט-אפ פלאנק השלים סבב גיוס הון של 16 מיליון דולר

פלאנק מסייעת לחברות ביטוח מסחרי לבצע תהליכי חיתום בצורה מדויקת ועל בסיס מידע בזמן אמת עבור מגזר העסקים הקטנים והבינוניים.באמצעות טכנולוגיה מבוססת AI ● הכסף ישמש להמשך המחקר והפיתוח ולהעמקת ערוצי השיווק בארה"ב

חברת פלאנק (Plank), שפיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית עבור חברות ביטוח, הודיעה על השלמת סבב גיוס הון שני של 16 מיליון דולר, בהובלת קרן ההשקעות החדשה של Team8. בסבב לקחו חלק משקיעים חדשים, בהם HDI Group ואחת מחברות הביטוח הגדולות בארה״ב, Nationwide, לצד המשקיעים הקיימים – ויולה פינטק (Viola Fintech), ארבור ונצ'רס (Arbor ventures) ואייט רואדס (Eight roads). עד היום גייסה החברה 28 מיליון דולר. הכסף ישמש להמשך המחקר והפיתוח ולהעמקת ערוצי השיווק בארה"ב.

פלאנק מסייעת לחברות ביטוח מסחרי לבצע תהליכי חיתום בצורה מדויקת ועל בסיס מידע בזמן אמת עבור מגזר העסקים הקטנים והבינוניים. באמצעות טכנולוגיה מבוססת AI, החברה מבצעת איסוף של מידע פומבי על עסקים, אשר ממנו היא שואבת תובנות המסייעות לחברות הביטוח להעריך בצורה מדויקת יותר את רמת הסיכון, להפחית עלויות ובסופו של יום – לשפר תוצאות עסקיות.

כבר היום עובדת פלאנק עם עשרות חברות ביטוח מובילות בצפון אמריקה, בהן: Chubb, Great American Insurance Group, AIG ועוד. הגיוס יאפשר לחברה להמשיך ולהאיץ את הגידול בשוק האמריקני ולהרחיב את פעילותה לאזורים נוספים מחוץ לארה"ב, הראשון שבו יהיה בגרמניה כבר בשנת 2021.

אלעד צור, מנכ״ל ושותף מייסד של חברת פלאנק, אמר, כי ״זיהוי מדויק של גורמי הסיכון הם בליבה של עולם הביטוח. בתקופות של חוסר ודאות ושינויים מהירים וקיצוניים כמו התקופה הנוכחית, נגישות למידע מדויק ובזמן אמת חשובה מאי פעם. אנחנו מעריכים מאוד את ההזדמנות לעבוד עם הלקוחות שלנו על שילוב למידת מכונה פורצת דרך בעסקים שלהם. פלאנק תמשיך להוות גורם מאיץ בטרנספורמציה הדיגיטלית של חברות הביטוח, ולאפשר להן לייעל את עבודתן על מנת שיוכלו להציע ללקוחותיהן שירות מהיר, זול ויעיל יותר ועל ידי כך להגיע לתוצאות עסקיות טובות יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים