כרום ממשיך להתחזק בשוק דפדפני האינטרנט: הגיע לנתח שוק של 6.75%

נתח השוק של הדפדפן עלה ב-0.6% ● למקום הראשון הגיע אינטרנט אקספלורר, שירד מתחת ל-60%, ואחריו פיירפוקס, כרום, ספארי ואופרה ● הגרסה הכי פופולרית היא אקספלורר 8, עם כמעט 29% מהשוק ● אקספלורר 6 עדיין שומר על פופולאריות רבה, למרות הקמפיין של מיקרוסופט המעודד מעבר ממנו לגרסה החדשה של הדפדפן

כרום (Chrome) ממשיך להתחזק: על פי נתונים שאספה NetMarketShare, זרוע סקרי נתח השוק של NetApplications, הגיע הדפדפן מבית גוגל (Google) בסוף אפריל לנתח שוק של 6.73% – גידול של 0.6%. בכך ממשיך כרום לחזק את מעמדו כדפדפן השלישי בגודלו בשוק, לאחר אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) ופיירפוקס (Firefox). מיקרוסופט (Microsoft) עברה באפריל לראות את קו ה-60% מלמטה, לאחר שנתח השוק של אקספלורר ירד ב-0.7%, והגיע ל-59.95%.

פיירפוקס המשיך בקו העלייה מהחודש האחרון, שהגיע לאחר שלושה חודשים של ירידה. עם זאת, העלייה באפריל הייתה מזערית – של כ-0.1% בלבד – ל-24.59%. גם ספארי (Safari) של אפל (Apple) המשיך לעלות, ונתח השוק שלו הגיע בתום החודש שעבר ל-4.72% מהשוק – 1% יותר מאשר בשנה שעברה. אופרה (Opera) המשיך לדשדש, עם נתח שוק של 2.3% בלבד.

גרסת הדפדפן הכי פופולרית היא אינטרנט אקספלורר 8 (Internet Explorer 8), עם כמעט 29% מהשוק. מה שמפתיע לגלות הוא שלמרות כל הקמפיינים המעודדים מעבר ממנו לאקספלורר, ואף על פי שמיקרוסופט איננה תומכת בו באופן רשמי, אינטרנט אקספלורר 6 (Internet Explorer 6) עדיין שומר על מקומו השני בשוק, עם כ-19%. פיירפוקס 3.6 (Firefox 3.6) הגיע לכ-15% מהשוק, ואינטרנט אקספלורר 7 (Internet Explorer 7) – לכ-13%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים