עלה לאוויר אתר חדש לאוריינות דיגיטלית לאזרחים ותיקים

האתר ממפה את כל הפעילויות לקידום אוריינות דיגיטלית בעבור אזרחים ותיקים, ומספק גם כלים לאנשי מקצוע לממש אוריינות דיגיטלית לאוכלוסיה זו

אוריינות דיגיטלית לגיל השלישי. צילום אילוסטרציה: BigStock

ארגון ג'וינט ומטה ישראל דיגיטלית העלו אתר שממפה את כל הפעילויות לקידום אוריינות דיגיטלית בקרב אזרחים ותיקים. האתר נותן כמו כן כלים לאנשי מקצוע לממש את האוריינות הדיגיטלית לאוכלוסיה זו.

בנוסף, האתר מכיל את תוצרי הידע מתקופת הפיילוט של המיזם הלאומי (2018-2020), סרטונים, חומרי לימוד שימושיים, ואפשרות להירשם לוובינרים ולהדרכות ללא עלות, למדריכים ומתנדבים. האתר מיועד לגופים וארגונים הפועלים בזירה למטרת למידת עמיתים, וכן לאוכלוסיית היעד שבאפשרותה להשתמש בתכנים באופן עצמאי.

סליי ביינסין, ראש תחום אוריינות דיגיטלית, מטה ישראל דיגיטלית: "משבר הקורונה המחיש עד כמה הנגישות לעולם הדיגיטלי היא קריטית לכלל האוכלוסיות, ביניהן גם האזרחים הוותיקים".

דידי בן-שלום, מנהלת המיזם הלאומי לקידום אוריינות דיגיטלית בקרב אזרחים ותיקים, ג'וינט-אשל: "מטרתנו להנגיש את העשייה לציבור וכן לשתף בידע שרכשנו באמצעות הכשרות לאנשי מקצוע, מדריכים ומתנדבים".

כתובת האתר: http://www.jdc.org.il/digitalcampus

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רבי חנה

    שלום לכם האם כבר נעשה מיפוי אנשי המקצוע, המדריכים והמתנדבים הרלבנטיים להם כבר יש הכשרה כדי לתמוך בגיל השלישי בכל הקשור לאוריינות דיגיטלית? תודה

  2. ויויאן מרגוליס

    אודה אם תעבירו לי את האתר המוזכר תודה רבה ויויאן

  3. עזרא ג

    מאמר ללא קישור לאתר? ועוד משהו, ללא קשר. מדוע לא משתמשים במונחים בעברית? (מייל, סטארט-אפ,...)

אירועים קרובים