מלם תים וסיסקו מציגות: כך מנהלים נכון עסק במציאות משתנה
במציאות המורכבת החדשה שעמה מתמודד כיום כל עסק קיים צורך גדל והולך בפתרונות תקשורת פשוטים, מאובטחים וקלים לתפעול. מלם תים וסיסקו ישראל ערכו אירוע וירטואלי בנושא הנגשת פתרונות תקשורת שחוסכים במשאבים ומאפשרים לנהל עסקים בהצלחה, גם כשה-"משרד" עבר לסלון.
המפגש, שאותו הנחה במקצועיות ועם הרבה הומור הסטנדאפיסט והיוצר רשף לוי, נחל הצלחה רבה והשתתפו בו מאות מנהלי תשתיות, מערכות מידע, תקשורת, אבטחת מידע ו-IT ממגוון חברות. לוי, בדרכו הייחודית, הצליח ליצור אינטראקציה מרתקת וטובה עם המשתתפים הרבים, על אף שהאירוע הועבר על גבי פלטפורמת וובקס של סיסקו ולא מול אולם מלא בקהל, כפי שהוא רגיל.
לאורך כל האירוע התאפשר למשתתפים להפנות שאלות לדוברים המקצועיים וללוי עצמו, כך שנוצר תמהיל מרתק ששילב בין העסקי, הטכנולוגי והאישי, בדומה לחיים של כולנו בתקופה האחרונה.
אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים, ואורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, פתחו את האירוע בדיאלוג שהתייחס להשפעת משבר הקורונה על עסקים וחברות, תוך שימת דגש על דרכי ההתמודדות של שתי החברות במציאות המשתנה, עם הצצה אל העתיד הנראה לעין.
במרכז האירוע עמד סיפור הלקוח של דלק מנטה. שחר אמיתי, ראש אגף טכנולוגיה וחדשנות בדלק ישראל, הציג את פרויקט ההשבחה והחלפת רשת הנתונים במתחמי התדלוק של דלק מנטה לתשתית Meraki של סיסקו, באמצעות מלם תים כאינטגרטור. אמיתי הדגיש את היתרונות העסקיים שהשיגה החברה הודות לפרויקט.
"מצפן הבטיחות" – למניעת התקהלויות
אליעד אטיאס, מהנדס מערכות במלם תים, הציג את פלטפורמת Meraki של סיסקו – רשת תקשורת מאובטחת, שיתרונה המרכזי הוא האפשרות לנהל אותה בפשטות ומכל מקום, לרבות פשטות בחיבוריות וניהול בענן, בהלימה לסלוגן של Meraki: Work simple. כמו כן, ניתנת האפשרות לפתח על גביה, וממש באחרונה פיתחה מלם תים על גבי התשתית של Meraki את "מצפן הבטיחות", שמציג חיווי על מקומות שבהם יש התקהלויות ובכך מאפשר את מניעתן – דבר הכרחי בימי הקורונה.
אורן בריג, מהנדס מערכות בסיסקו ישראל, נתן סקירה מרתקת על מערכת DNA של החברה – פלטפורמת תקשורת שנותנת מענה ללקוחות שניהול בענן לא מתאים עבורם, מחמת רגולציה או בשל הצורך לשמר סביבות קיימות. מדובר בפלטפורמה מתוחכמת, שמספקת אוטומציה, אנליטיקה ושקיפות רשתית, חוסכת משאבי זמן וכסף ומשפרת את חוויית המשתמש.
גלית שביט, סמנכ"לית השיווק של מלם תים, ציינה לסיכום האירוע כי "הריחוק החברתי לו כולנו מחויבים ואיסור ההתקהלות מאלצים אותנו לצאת מאזור הנוחות ולהמציא פלטפורמות חדשות, על מנת לשמור על קשר עם הלקוחות, ליצור עבורם ממשקים חווייתיים ולהשיא להם ערך משמעותי. כפועל יוצא מכך, הנוכחות הדיגיטלית שלנו מתנהלת בעצימות גבוהה יותר ואנחנו מקיימים אירועים וירטואליים. לשמחתנו, סיסקו, שותף אסטרטגי של מלם תים, נענתה לאתגר ושמחה לשתף פעולה בעריכת אירוע וירטואלי ייחודי, שהיה יותר מ-וובינר קונבנציונלי. כמו כן, ברצוני להודות לשחר אמיתי, ראש אגף טכנולוגיה וחדשנות בדלק ישראל, שההתגייסות שלו להציג את סיפור הלקוח של דלק מנטה הוסיפה עניין לאירוע. מאות הלקוחות שנטלו חלק במפגש הווירטואלי הוכיחו שיש צמא לתוכן מקצועי שמונגש קצת אחרת".
בתום האירוע קיבלו המשתתפים שובר מתנה דיגיטלי, למימוש ברשת חנויות הנוחות של דלק מנטה.