תוכן שיווקי

הטלפוניה בענן של וויסנטר מאפשרת לארגונים להתנהל מרחוק גם בזמן המשבר

המערכת מאפשרת לעסקים להנגיש את המידע ולנהל תשומות ותפוקות בכל זמן ומכל מקום

13/05/2020 12:49
גולן אשטן, מנכ"ל וויסנטר. צילום: עדי זלק וינר

חברת וויסנטר (Voicenter), המתמחה בפיתוח מערכות ליבה מבוססות קול וטלפוניה, מציעה בימים אלה שירותי טלפוניה בענן, המאפשרים לעסקים להנגיש את המידע ולנהל תשומות ותפוקות בכל זמן ומכל מקום. מערכת הטלפוניה בענן של החברה מאופיינת בפשטות תפעולית ומנגישה את הנתונים על התשומות המשפיעות על ביצועי העסק, וכנגזרת לכך התפוקות והביצועים מנוהלים בדקדקנות.. בכך מאפשרת המערכת לעסקים להישאר זמינים עבור לקוחותיהם גם בתקופה המאתגרת שבה אנחנו נמצאים.

"בעולם המשתנה, עסקים בתחום הקמעונות מצאו עצמם מתמודדים עם אתגר תפעולי בכמה היבטים", אומר גולן אשטן, מנכ"ל וויסנטר. "לדוגמה, חוסר בעובדים שאינם יכולים להגיע למשרד, לחנות, למסעדה, חוסר יכולת לספק מוצרים – בעיקר עבור עסקים שכלל לא עבדו עם מתן מענה ללקוח מרוחק, לרבות לקוחות שלא יכלו לפקוד את החנויות או המסעדות – דבר שהצריך להנגיש את המוצר עד לבית הלקוח. במקביל יש ציפייה מהלקוח לקבל אותו שירות, ואפילו טוב יותר ומהר יותר. כדוגמת הסועד שמצפה לקבל אותה המנה והחוויה שהוא רגיל אליה במסעדה – טריות, טמפרטורה ואיכות, או לקוח שהזמין מוצר ומצפה לקבלו במהירות האפשרית. למערכת Voicenter Cloud אין גבולות גיאוגרפיים, גם לא חומרה, התקנות תוכנה, עדכוני גירסה או עלויות תחזוקה. לכן היא מתאימה כעת לסייע לעסקים ולחברות להתנהל ביעילות ולהמשיך להתנהל בזמן המשבר".

מערכת הטלפוניה של  וויסנטר מסייעת לארגונים אלה לתת מענה הולם לכלל האתגרים הללו, במיוחד בתקופה זו, שבה כללי המשחק השתנו. המערכת מאפשרת התייעלות עסקית וזאת מבלי להיות פיזית בעסק . בנוסף, המערכת מציעה אפשרות לצמצם משמעותית הוצאות על החזקת מבנים, חנויות ומחסנים, חיסכון של עשרות אחוזים בהוצאות, אפשרות לנהל ההוצאות בצורה מדויקת יותר ולהתמקד בתהליך ובתוצאות ללא הפרעות וכיבוי שריפות – כדוגמת ניהול השליחויות נכון יותר לפי זמן ומיקום ועוד.

עוד מוסיף גולן, כי  "בעקבות משבר הקורונה העולם הקמעוני השתנה ללא היכר. המציאות של היום מחייבת רשתות קטנות כגדולות להתאים את עצמן למציאות חדשה. אם עד עכשיו בעיקר רשתות גדולות הפעילו מערך משלוחים, כעת גם חנויות בודדות או רשתות קטנות צריכות להתמודד עם סיטואציה שבה המשלוחים הם עיקר התפעול של העסק. בנוסף, ההנחיות החדשות מחייבות את החנויות להיערך למצב שונה של קבלת קהל ולמנוע עד כמה שניתן מגע בחנות, לנהל רישום של קונים, או מעקב על ידי הרשויות על תנועה בחנויות – ובדיוק פה המערכת שלנו באה לסייע על מנת לאפשר כמה שיותר תפעול טלפוני וניהול מרחוק".

אירועים קרובים