תוכן שיווקי

משרד רימון-כהן ושות' הקים מחלקה ליחסי ציבור בינלאומיים

רוני רימון, מנהל החברה: "המחלקה מעניקה שירות לחברות ישראליות המעוניינות ביחסי ציבור בארצות הברית, באירופה ובמזרח הרחוק, על ידי צוות ישראלי בעל נסיון רב וקשרים בתקשורת הבינלאומית"

11/05/2020 14:03
רוני רימון, שותף מנהל במשרד רימון-כהן ליחסי ציבור, אסטרטגיה וניהול משברים. צילום: ישראל הדרי

חברת האסטרטגיה ויחסי הציבור רימון-כהן ושות', בניהולו של רוני רימון, הקימה מחלקה בינלאומית שתעניק שירותי יחסי ציבור, אסטרטגיה וניהול משברים ללקוחות ישראליים באמצעי התקשורת השונים בארצות הברית, אירופה ואסיה.

המחלקה תעניק את השירותים לחברות היי-טק ולחברות עסקיות, לארגונים ציבוריים וממשלתיים, למשרדי עורכי דין, לעמותות, לארגונים חברתיים ולכל ארגון שמחפש חשיפה תקשורתית ומיצוב במדינות שונות ברחבי העולם. דגש מיוחד יינתן לחברות היי-טק, קרנות הון-סיכון וסטארט-אפים שפעילים בשווקים שונים בחו"ל. זאת, בשיתוף עם מחלקת ההיי-טק של המשרד, אותה מובילות השותפות בו, עידית רוזנברג ומיכל זילבר.

בראש המחלקה תעמוד יפית לזר, לשעבר ראשת דסק אנגלית בלשכת ויצ"ו העולמית ועיתונאית בעלת ניסיון של יותר מעשור בקבוצת טריניטי מירור הבריטית ובתחום הסטארט-אפים באמסטרדם.

רימון אמר כי "בעבודתנו עם לקוחות מכל התחומים נתקלנו לא פעם בצורך של לקוחותינו לקבל חשיפה וליצור מודעות לארגון או לשירותיו בחו"ל. עיקר הדרישה הגיע מלקוחות היי-טק, אך לא רק. באמצעות המחלקה הבינלאומית, נוכל להרחיב את שירותינו עבור לקוחות ישראליים, ולהציע ליווי תקשורתי ואסטרטגי מלא בישראל ובחו"ל".

הוא הדגיש ש-"לא אחת, קמפיינים נכשלים עקב הבדלים בתרבויות העסקיות של מדינות שונות, ולכן אני מברך על הצטרפותה של לזר, שעם ניסיונה הרב במדיות השונות בחו"ל, לצד צוות המומחים שלנו, תתאפשר ללקוחותינו גישה ישירה ומותאמת לקהלים הנכונים, כך שיוכלו לקבל חשיפה איכותית ואסטרטגית גם במדינות הרלוונטיות לפעילותם".

אירועים קרובים