בצל הקורונה: מבצע להדלקת נרות זיכרון וירטואליים

עקב חוסר היכולת לפקוד את קברי הנופלים ביום הזיכרון, בצה"ל התגייסו ל-"מבצע", שבמסגרתו החיילים יתבקשו להדליק נרות לזכרם באתר יזכור ● עד כה הודלקו באתר קרוב ל-475 אלף נרות וירטואליים

יזכור. צילום: BigStock

מגפת הקורונה הביאה את הממשלה להחליט על מגבלות, שמונעות מהמשפחות השכולות ומהציבור הרחב להגיע לקברי הנופלים ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. לכן, החליטו במשרד הביטחון ובצה"ל לצאת ב-"מבצע" להגברת הדלקת נרות הזיכרון הווירטואליים באתר יזכור, שפתוח לכל אורך השנה.

במסגרת פקודה שהוציא חיל החינוך, בצה"ל יעודדו את החיילים להדליק נרות זיכרון וירטואליים לזכר הנופלים, כאשר כל חייל יקבל את סיפורו של אחד החללים ולאחר שילמד אותו, יתבקש להדליק נר לזכרו באתר. לפני ימים אחדים הדליקו כלל מפקדי החילות והחטיבות בצה"ל נר זיכרון וירטואלי לזכרם של כל הנופלים.

יזכור הוא אתר ההנצחה של משרד הביטחון, שכולל אפשרות לחפש את שמות הנופלים ולקרוא מידע על כל אחד מהם – את תאריך ומקום נפילתו, כמו גם את סיפור חייו. בנוסף, כל אחד יכול להדליק באתר נר וירטואלי לזכרו של אותו חלל, או נר לזכרם של כלל חללי מערכות ישראל. לפי נתונים מהבוקר (ג'), עד כה הודלקו קרוב ל-475 אלף נרות לזכרם של 23.816 החללים.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עוז שולמית

    למה חללי פעולות איבה לא מופיעים פה כדי להדליק נר לזכרם?

אירועים קרובים