נשים ומחשבים: הדס נוימן, ביימי

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: הדס נוימן, ראש צוות פרויקטים במחלקת הפיתוח של ביימי

הדס נוימן, ראש צוות פרויקטים במחלקת הפיתוח, ביימי. צילום: דור צור

שם ותפקיד: הדס נוימן, ראש צוות פרויקטים במחלקת הפיתוח של ביימי.

ותק בתפקיד: שנה בתפקיד ושנתיים וחצי בחברה.

תפקידים קודמים: סטארט-אפ שנסגר.

השכלה / שירות צבאי: תואר במדעי המחשב, שירות ביחידת המודיען של פיקוד צפון.

משפחה: רווקה.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

ניגשתי לתואר במדעי המחשב. תמיד חשבתי שאלמד כימיה, כי מאוד התחברתי לתחום הזה בתיכון, וגם שני ההורים שלי כימאים. כשחזרתי מהטיול הגדול חקרתי תארים ראשונים והבנתי שכל הקורסים של מדעי המחשב הרבה יותר מעניינים אותי. לא הבנתי בדיוק מה הם אומרים, אבל זה נראה לי מרתק. מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי מחשבים, לא הייתי גיימרית, אבל מאוד אהבתי משחקי מחשב ובצבא זה היה ברור שאפנה לתחום. במהלך התואר הבנתי שזה המקצוע שלי, ומאוד התחברתי.
שבוע אחרי שהשלמתי את התואר כבר התחלתי לעבוד בסטארט-אפ. אותו מיזם התמקד במציאת עניין ותעסוקה לנוער, אבל לאט-לאט הבנתי שזה לא בשבילי ואחרי חודש וחצי הגעתי לביימי, וכאן נחשפתי לטכנולוגיית ה-GIVENTECH.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

לתחושתי, אין אפליה בכלל. לא הרגשתי את זה מעולם, אבל אין ספק שיש רוב גברי מובהק בתחום וכראיה, אני אישה יחידה בצוות עם עוד 18 גברים.

איך זה להיות האישה היחידה?

אני סבבה לגמרי, הייתה נחמד אם הייתה לי גם חברה בצוות, אבל גם הם חברים שלי. לפעמים בא לך להתייעץ עם אישה ולא עם גבר, אבל לגברים יש את היתרונות שלהם. אנחנו טסים ביחד לחופשות סקי ואנחנו מאוד מחוברים. אני לא מרגישה שהם מתייחסים אלי אחרת בגלל המגדר שלי.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים