תוכן שיווקי
בעקבות כנס עבודה מרחוק בזמן הקורונה

פורטינט מציעה הדרכות אבטחת סייבר חינמיות – להתמודדות עם המחסור במומחים

21/04/2020 12:02
עופר ישראלי, מנהל פעילות פורטינט ישראל. צילום: פוטו פינו

כתב: עופר ישראלי, מנהל פעילות פורטינט ישראל.

המצב שבו ארגונים רבים עברו למודל של עבודה מהבית גורם לשיבוש בפעילויות שגרתיות שנהגנו לעסוק בהן מדי יום. בעיית המחסור במומחי אבטחת סייבר מיומנים אינה זרה עבור ארגונים רבים, והיא הפכה לקריטית אף יותר בזמן הנוכחי, שבו עובדים רבים מחוברים לרשתות הארגוניות בעודם עובדים מהבית, וכתוצאה מכך, עולה הדרישה למודעות לאבטחת סייבר של עובדים אלה.

במציאות שאנחנו נמצאים בה, האבטחה עוברת מהגנה היקפית על הארגון להגנה על המחשבים הניידים, שולחנות העבודה והרשתות הביתיות של משתמשי הקצה המרוחקים. לרוע המזל, רוב המשתמשים הללו לא מחזיקים במיומנויות אבטחת הסייבר ההכרחיות או במודעות הנדרשת כדי להגן על עצמם ועל המידע שברשותם – מה שהופך אותם לטרף קל עבור פושעי הסייבר, שמוכנים לנצל את פערי הידע והמיומנויות הללו לטובתם.

כחלק מהמחויבות ארוכת השנים של פורטינט להעלאת המודעות בתחום אבטחת הסייבר ולהתמודדות עם המחסור במומחי אבטחת סייבר מיומנים, החברה הוסיפה לתוכנית ההדרכה וההסמכה של החברה, ה-NSE (ר"ת Network Security Expert), קורס הדרכה חדש בשם FortiGate Essentials.

הקורס החינמי של פורטינט מספק מיומנויות חיוניות בתחום הסייבר וניתן ללימוד מהבית. הוא מתאים למומחי אבטחת סייבר קיימים וגם למומחים בתחום ה-IT שמחפשים להרחיב את הידע והמיומנויות שלהם בתחומי אבטחת הסייבר. הקורס כולל מערך הקלטות, המאפשרות ללמוד לפי הקצב האישי. משתתפיו ילמדו כיצד להגדיר מדיניות אבטחת מידע על גבי התקני הפיירוול, אימות משתמשים, ניתוב ורשתות פרטיות ו-וירטואליות (VPN) מבוססות SSL. כמו כן, המשתתפים ילמדו כיצד לפרוס ולתחזק התקני אבטחת רשתות, יחד עם תפעול וניהול מאפיינים בסיסיים של התקני FortiGate של הדור הבא (NGFW).

הקורס כולל כשמונה שעות של הדרכה מקוונת בקצב לימוד עצמי ושעת מפגש יומית אחת המיועדת להדגמות. כמו כן, קיימת שעת מפגש יומית נוספת, שמיועדת לשאלות ותשובות לאחר ההדגמות, יחד עם פורומים המאפשרים לקיים דיונים אונליין. מפגשי הווידיאו היומיים מאפשרים למדריכים המוסמכים של פורטינט להדגים כיצד להגדיר ולהשתמש במאפיינים של FortiGate בסביבת רשת בשידור חי. בנוסף, הם מציעים למשתתפי הקורס את ההזדמנות להיות בקשר עם המדריכים כדי לשאול שאלות ולהרחיב את הידע שלהם אודות החומר הנלמד ונושאים נוספים.

קורס ההדרכה FortiGate Essentials ממנף את תוכנית הלימוד של הסמכת NSE4. משתתפי תוכניות NSE אחרות – כולל אקדמיית אבטחת הרשת של פורטינט (FNSA), מוסדות לימוד, עמותות ללא מטרות רווח ותוכנית FortiVet, המסייעת ליוצאי צבא להשתלב בשוק העבודה באמצעות הדרכות וייעוץ – מקבלים את ההזדמנות להתמחות באבטחת סייבר באמצעות קורס חדש זה.

מחויבות מתמשכת למודעות לאבטחת סייבר לכל המעוניין

פורטינט שומרת על מחויבות ארוכת שנים להעלאת המודעות לאבטחת סייבר באמצעות הקורסים NSE1 ו-NSE2, שזמינים בחינם אונליין. קורסים אלה מספקים הבנה בסיסית של נוף האיומים הנוכחי, כמו גם של הטכניקות והאסטרטגיות הנפוצות שבהן משתמשים פושעי הסייבר, מספקים היכרות עם מושגי אבטחת סייבר בסיסיים, ומעניקים מבוא לעקרונות וטכנולוגיות אבטחה קריטיות. הקורסים מסייעים לספק הבנה בסיסית בנוגע לאיומים נפוצים, במיוחד כיום, כאשר אנשים רבים יותר מתחברים לאינטרנט מהבית.

אנחנו, בפורטינט, מעודדים אתכם להקדיש את הזמן הנחוץ ולחנך את עצמכם ואת המשפחות שלכם בנוגע לדרכי התנהלות בטוחות בזמן שאתם נמצאים אונליין, תוך שימוש בחומרים חינמיים אלה.

אבטחת סייבר היא התפקיד של כולם

בסופו של דבר, אבטחת סייבר היא התפקיד של כולם. באמצעות קורס ההדרכה FortiGate Essentials וקורסי ההדרכה למודעות לאבטחת סייבר, פורטינט מקווה להעלות את הרף באשר למודעות ומיומנויות אבטחה ברחבי העולם.

כאשר רובנו עברנו למודל של עבודה מהבית, תלמידי בית ספר וסטודנטים עברו ללמידה מקוונת וכולם מסתמכים על אבטחת הרשתות הביתיות על מנת לספק גישה מאובטחת לשירותי אינטרנט, אנחנו בטוחים באותה המידה שבה בטוחים התקני הקצה או המשתמשים הפגיעים ביותר ברשתות הרחבות והמשולבות שלנו. בסביבה חדשה זו, האבטחה היא בעלת חשיבות עליונה והידע הוא המפתח להגנה מוצלחת על המשאבים האישיים, הציבוריים והארגוניים שלנו.

למידע נוסף אודות הקורסים החינמיים של פורטינט לחצו כאן.

אירועים קרובים