תוכן שיווקי

הקורונה מעמידה אתגרים רבים בחזרה לפעילות; GIV-Health מסייעת להתמודד

הקורונה מעמידה בפני ארגונים אתגרים מרובים בחזרה לפעילות * GIV-Health של גיב נבנתה על בסיס Infor EAM על מנת לסייע בהתמודדות ● היא תומכת באופן מלא בדרישות התו הסגול של משרד הבריאות, ניהול, שליטה, תיעוד ובקרה

19/04/2020 15:20
מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל גיב סולושנס. צילום: ליאת למברוזו

עם תחילת החזרה המדורגת לשגרה שונה, למציאות חדשה, שכוללת צורך להתמודד עם שו"ב בריאותי לשנים, ארגונים ששבים לפעילות נדרשים לפעול ולהתנהל בצורה אחרת מזו שהיו מורגלים בה לפני פריצת מגפת הקורונה לחיינו. כך גם בשו"ב הארגוני. גיב סולושנס (GIV Solutions) מציעה מענה מיטבי לאתגר.

מדובר ב-GIV-Health – פתרון ורטיקלי על הפלטפורמה החדשנית והמובילה בעולם לניהול מחזור חיי נכסים, Infor EAM, במערכת הניהולית של גיב. הפתרון מציע שו"ב ארגוני ומסייע לארגונים עסקיים, מפעלים, רשויות מקומיות ובתי חולים להתמודד עם האתגרים הייחודיים. הוא מאפשר הרחבה נוספת ואינטגרלית של התפעול, האחזקה, השליטה וניהול הסיכונים של משאבי הארגון החיוניים, העובדים והסגל, ושל הציוד והאמצעים שהם מפעילים. כך, הארגון יכול לנהל את הדברים ולהתנהל ביעילות, לעמוד בתנאים ולהתאים את הפעילות לדרישות ולתקנות, כגון התו הסגול של משרד הבריאות, שנכנס לתוקפו הבוקר (א').

גיב מובילה בחדשנות ויעילות תפעולית בארגונים שונים ומציעה את הפתרון, שמאפשר שו"ב ברמת משאבי האנוש של הארגון, כמו גם ניהול סטטוס כשירות ציוד וחללי עבודה, הן בזמן שגרה והן בזמן חירום, בדגש על איום הקורונה ומזהמים שונים. GIV-Health מתווסף כפתרון ורקטיקלי למודול EHS – איכות הסביבה, בריאות ובטיחות של מערכת Infor EAM, שעל פי גרטנר הינה מערכת בינלאומית מובילה בתחום ה-EAM.

GIV-Health מספק שליטה ובקרה מלאים להנהלת הארגון, הקטנת סיכון הדבקה וקיצור מעגלי התגובה. ממד הזמן והתגובה המהירה הינם קריטיים להכלת הבעיה, להקטנת הדבקה ופגיעה ולשמירת כשירות תפעולית של הציוד, האמצעים ומרחבי העבודה.

למי מיועד הפתרון?

הפתרון מיועד לכלל הארגונים במשק, ויכול לפעול בענן כשירות או באתר הלקוח. המערכת מנהלת את סוג הזיהום והאיומים, סטטוס של העובד/חולה, סטטוס הכשירות של הציוד והתשתית בהיבטי זיהום וחיטוי, ניהול אירועים, Workflows המאפשרים ניהול אירועי כוח אדם בהיבטי המחלה, ואירועים הנוגעים לאזורים, חללי עבודה או ציוד בהיבטי הכשירות ומוכנות שלהם לשימוש. כמו כן, הוא מאפשר ניהול של השרשרת הלוגיסטית והאספקה לשליטה בחומרים וציוד מיגון קבועים או מתכלים. עבור כל סוג אירוע, המודול מציג למנהלים המתאימים מדדים בצורה גרפית, המאפשרים ביצוע חקר (Drill Down) עד רמת העובד, התושב, הנכס, האזור, הציוד או כל אלמנט שיידרש לצורך שליטה, בקרה וניהול.

מערכת GIV-Health

מערכת GIV-Health

משבר הקורונה, על כלל היבטיו, דורש וידרוש ניהול והיערכות מתמשכים, והארגונים חייבים פתרון ניהולי המאפשר חזרה לשגרה, בכמה היבטים: הקפדה על ההוראות וניהול היבטי הבריאות והגהות, כחלק אינטגרלי מהתפעול הארגוני; ניהול ושליטה על משאבי האנוש, סטטוס בריאותם, מיקומם, סטטוס מעקב טיפול וקשר סוציאלי עימם; ניהול המשמרות; ניהול פעילויות ומשימות אחזקה; וניקיון.

בהיבט התפעולי, GIV-Health מאפשר לארגון דחיפה של רשימת האירועים והמשימות המיועדים לטיפול על ידי בעלי התפקידים הרלוונטיים; הפעלה של משימות ניקוי וחיטוי, תוך שימוש במנגנונים להפעלת תכניות מגרה התואמות לכל אירוע, עם גמישות מתמדת להוספת סוגי פעולות ושינויים לפי סוגי הסיכונים; הפעלת צוותים פנימיים או חיצוניים לארגון; ניהול משימות; הכנת רשימות תיוג לבדיקת ניקיון ,זיהוי מוקדי סיכון וזיהום; מילוי דרישות משאבים, אישור, הקצאה, בחינת תוצאות, שינוי סטטוס כשירות בקבועי זמן מיידיים לציוד ומרחבי עבודה; התראות פנים וחוץ ארגוניות בהתאם להגדרות ולאירועים המדווחים ונשלטים במערכת; והיערכות גם לאיומים וסיכונים אחרים לארגון, כדי שיהיה ערוך לקראת התפרצות נוספת של הקורונה, אם וכאשר.

למה דווקא GIV-Health?

התועלות בשימוש ב- GIV-Healthמגוונות: המערכת מאפשרת שליטה במצב הנכסים והציוד של הארגון, לטובת המשך הפעילות ואספקת השירותים תוך כדי בקרה והקטנה של סיכויי ההידבקות; קיצור קבועי הזמן לזיהוי בעיה; מניעת הדבקה; צמצום פרקי זמן לוגיסטיים וניהוליים בזכות דחיפת המידע אוטומטית לגורמים המטפלים, ובכך קיצור זמן השבתה וקיצור זמן חשיפת אחרים למקור זיהום; קיצור זמן לזיהוי נגועים נוספים חשודים ומניעת הפצה; הגברת הבריאות האישית והקטנת סיכונים לתחלואה ותמותה ברמת הפרט, הארגון וברמה הלאומית; הקטנת סיכונים של השבתה תפעולית והגדלה משמעותית של המשכיות תפעולית ועסקית; צמצום נזק מצטבר; כשירות גבוהה יותר; הקטנת הוצאות; הקטנה מהותית של חשיפה של ההנהלות וכל גורם אחר לרשלנות ואי מניעת מפגעים, או אי טיפול מידי במפגע, הכלתו ולאחר מכן הסרתו כליל; ומעקב ויחס אישי וצוותי לכל אדם בכל סטטוס, שהוא דרך שליטה ומידע בארגון על כל אחד ואחד, עד רמת ההנהלה (כמובן, לפי סמכויות ארגוניות ונהלי הארגון), ליידוע, טיפול והפצת המידע.

גיב סולושנס הינה שותף זהב של אינפור בישראל, ומפיצה ומיישמת את מערכת Infor EAM. כמובילה העולמית בתחום מערכת ניהול נכסים וניהול אחזקה ותפעול, Infor EAM שומרת על מיקומה הן בהיבט החדשנות ושילוב טכנולוגיות מתקדמות, והן בהיבט של הרחבות הפונקציונליות של המוצר למתן מענה לתפישות החדשות והמתקדמות. יישום הפתרון GIV-Health, שהינו פתרון ורטיקלי של Infor EAM, על ידי הצוות מקומי והמנוסה של גיב מביא עימו את כלל היכולות והחדשנות של המוצר עם ביטחון בהטמעה מוצלחת ומלאה.

אירועים קרובים