נשים ומחשבים: יעל טרויכין, טרנד מיקרו ישראל

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: יעל טרויכין, מנכ"לית טרנד מיקרו בישראל

שם ותפקיד: יעל טרויכין, מנכ"לית טרנד מיקרו בישראל.

ותק בתפקיד: מנהלת את הסניף המקומי מאז אוגוסט 2018.

תפקידים קודמים: ניהול הפעילות המשותפת של טרנד מיקרו ו-AWS ממשרדי החברה בסיאטל. לפני כן עבדתי בסניף של טרנד מיקרו באוטווה, קנדה.

השכלה/שירות צבאי: מינהל עסקים באוניברסיטת קווינס בקנדה.

משפחה: בגיל שבע עברה המשפחה לטורונטו קנדה. לפני כשנה וחצי עשיתי עלייה לישראל.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

תמיד חשבתי שתחום ההיי-טק הוא תחום מרגש לעבוד בו, וידעתי שאבטחת סייבר היא תחום עולה.  במהלך השנים שעבדתי בטרנד מיקרו שילבתי בין עבודה בצוותים גלובליים לבין ניהול צוות מקומי כאן בתל אביב. אני משתמשת ברשת הקשרים שיצרתי בחו"ל כדי לקדם את הפעילות של הסניף המקומי בישראל. אני מתמחה במכירות ובטיפוח קשרים עם שותפים, לקוחות וארגונים אסטרטגיים. יש לי יכולת לתקשר במהירות עם כולם, גם כאלו שבאו מרקע שונה לשלי, להבין מה יעזור להם בתפקידם ולהקפיד שכולם יעבדו כיחידה אחת.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

טרנד מיקרו תומכת בהעסקת נשים, המאיישות כיום כ-11% מהמשרות בתחום הסייבר בעולם. בישראל אחוז הנשים העובדות בתחום הוא גבוה יותר. ייסדנו שיתופי פעולה בנושא עם AWS ועם ארגוןGirls in Tech  ואנחנו משקיעים בזה לא מעט. שתיים מתוך שלושת המייסדים של טרנד מיקרו היו נשים, ולטרנד מיקרו העולמית יש כיום מנכ"לית בשם אווה צ'ן. היא המנכ"לית האישה היחידה במדד הנייקי ביפן. הסיפור האישי שלה, שהתחיל לפני שלושים שנה בתקופה שבה היו עוד פחות נשים בתעשייה, מאוד מעניין בעיני. היא מהווה מודל לחיקוי עבורי, שעליו ניתן להסתכל ולדעת שאנחנו מסוגלות להצליח בתעשייה המבוססת על גברים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים