לכל המשפחה: All Over – משחק הרפתקאות חדש בעברית

למיליוני הישראלים הספונים בימים קשים אלה בבתיהם: נסו את משחק ההרפתקאות החדש, שפותח על ידי שני יזמים ישראלים ונכתב כולו על טהרת העברית

בימים אלה משיקה אובראול הרפתקאות משחק מחשב בעברית (וגם באנגלית) מז'אנר ההרפתקאות, בשם All Over. המשחק כולו נכתב בשפה העברית, ולכן, להבדיל ממשחקים אחרים, מאפשר לחוות את הסיפור בשפת האם גם ללא ידיעת השפה האנגלית.

החברה מתכננת להוסיף למשחק בהמשך תכנים נוספים (משימות, חידות והרפתקאות) וכן תרגום לשפות נוספות, כגון רוסית, איטלקית, ספרדית כדי להנגישו למדינות נוספות.

את המשחק פיתחו גיא שפי ושחר שיינרמן, שני יזמים ישראלים בעלי ניסיון של עשרות שנים בשוק ההיי-טק, שכבר מכרו טכנולוגיות בשווי של יותר מ-100 מיליון דולר, המעידים על עצמם שהם "שני ילדים שכבר גדלו מזמן, אבל עדיין מאמינים בקסמים ודרקונים", ומבחינתם המיזם הנוכחי הוא סוג של הגשמת חלום ילדות.

"עוד כשהיינו ילדים תמיד הרגשנו שאנחנו מחמיצים משהו בגלל שכל המשחקים היו בשפה אחרת", אומרים שפי ושיינרמן. "לכן החלטנו לתת לדור הצעיר הזדמנות ליהנות ממשחק ולחוות את הסיפור במקום לנסות וליהנות רק מהאווירה".

"העבודה על מיזם מסוג כזה מאוד מספקת", מוספים השניים. "היא מולטי דיספלינרית, כי צריך לדאוג לצד היצירתי, הגרפי, לפיתוח, לכתיבת הסיפורים, ובמקביל, בצד העסקי-שיווקי – תוך כדי התמודדות עם נושאים טכניים מגוונים. אבל הכי מספק והכי חשוב לנו זה לראות את התגובה של השחקנים (וגם של הילדים שלנו, שהצטרפו לצוות ה-QA) כשהם מתרגשים, צוחקים ולעיתים קצת מפחדים. זה סיפוק מסוג אחר לחלוטין".

All Over הינו משחק הרפתקאות משולב חידות ואתגרים. הסיפור מלווה גיבור, אשר מתעורר באמצע היער ואינו זוכר מי הוא וכיצד הגיע לשם. הוא יוצא למסע מלא בסיפורים, קרבות, קסמים וחידות מרתקות. המשחק מתאים לכל גיל ואינו דורש ניסיון קודם.

המשחק, הזמין בפלטפורמת משחקי המחשב STEAM, כולל תמיכה מלאה בשלט אקסבוקס, במקלדת או בעכבר, ומתאים בשלב זה למערכת ההפעלה Windows בלבד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דודו

    סוף סוף ........ גם לישראלים מגיע. כל הכבוד על היוזמה !!!

אירועים קרובים